Twitter сключи сделка за реклама за стотици милиони
Социалната мрежа Twitter сключи сделка, за която се предполага, че е на стойност стотици милиони долари, с рекламната агенция SMG, подразделение на Publicis, предава „Стандарт".
Подробностите около сделката още не са ясни, но сред клиентите на Publicis са компании от ранга на Proctor and Gamble, Microsoft и Coca-Cola.
Освен че те ще получат преференциални възможности за реклама в социалната мрежа, SMG ще получи и достъп до данни и проучвания на мрежата.
Част от атрактивността на рекламирането в Twitter е именно високото качество на данните за потребителите, коментира Би Би Си.
Рекламните послания могат да бъдат насочени много точно към хора, базирани на възраст, пол и интереси, както и според последователите си или профилите, които са последвали.
Микро блогинг платформата има над 200 милиона потребители към момента.
„За последните 18 месеца Twitter се превърна от експеримент в нещо съществено", отбеляза изпълнителният директор на SMG, Лаура Дезмънд.
Според данните една от следващите стъпки на Twitter ще бъде влизане на фондовата борса, въпреки слабия успех на Facebook в това отношение преди година.
Още по темата:
- » Мъск превърна Туитър в сайт за пиратски филми и порно с едно свое решение
- » След като Мъск го купи: Туитър загуби половината си рекламодатели, сред тях е Coca-Cola
- » Twitter опитва да привлече рекламодатели с безплатно рекламно пространство