Българските работници в Израел вече имат горещ телефон за оплаквания

Българските работници в Израел вече имат горещ телефон за оплаквания
Тотю Младенов увери, че всяка жалба ще се разглежда индивидуално. Снимка: БГНЕС
A A+ A++ A

От март българските работници в Израел ще могат да подават жалби на горещ телефон, ако условията им на труд са лоши или имат проблеми с работодателите си, съобщи пресцентърът на Министерството на труда и социалната политика.

Обаждания ще се приемат между 8 и 16 часа, а в останалото време сигналите ще се записват автоматично.

Това бе съобщено на среща на социалния министър Тотю Младенов и посланика  на Израел Шаул Камиса Раз в сряда. Двамата увериха на пресконференция, че всяка жалба ще се разглежда индивидуално.

До това се стигна след като в началото на годината десетки българи, заминали на работа в Израел, се оплакаха от лошите условия, при които са били настанени.

Израел ще предоставя периодична информация за българските работници, както и тримесечни поименни справки за тяхното местонахождение, информация за напусналите работници, постъпилите жалби и движението по тях.

През тази година с посредничеството на Агенцията по заетостта в Израел ще бъдат изпратени още 1600 работници. Сега там работят 800 души, а годишната квота за български строители е 3500.

#Младенов #Шаул Камиса Раз #български работници #Тотю Младенов

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Общество
Последно от Общество

Всички новини от Общество »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници