Българските работници в Израел вече имат горещ телефон за оплаквания
От март българските работници в Израел ще могат да подават жалби на горещ телефон, ако условията им на труд са лоши или имат проблеми с работодателите си, съобщи пресцентърът на Министерството на труда и социалната политика.
Обаждания ще се приемат между 8 и 16 часа, а в останалото време сигналите ще се записват автоматично.
Това бе съобщено на среща на социалния министър Тотю Младенов и посланика на Израел Шаул Камиса Раз в сряда. Двамата увериха на пресконференция, че всяка жалба ще се разглежда индивидуално.
До това се стигна след като в началото на годината десетки българи, заминали на работа в Израел, се оплакаха от лошите условия, при които са били настанени.
Израел ще предоставя периодична информация за българските работници, както и тримесечни поименни справки за тяхното местонахождение, информация за напусналите работници, постъпилите жалби и движението по тях.
През тази година с посредничеството на Агенцията по заетостта в Израел ще бъдат изпратени още 1600 работници. Сега там работят 800 души, а годишната квота за български строители е 3500.
Още по темата:
- » Гърция чака български бачкатори за лятото
- » Бизнесът търси 205 000 кадри
- » Българските работници най-често се оплакват от Великобритания, Италия, Германия