Рекламата с балкона на Жулиета отива на съд

Рекламата с балкона на Жулиета отива на съд
Близки до производителите признават, че този клип е довел до драстично увеличение в продажбите на продукта.
A A+ A++ A

Млекопреработватели дават на съд рекламата с „балконите" на Жулиета, която според тях популяризира „ментетата", а не истинското сирене.

Рекламният клип представя сирене с палмово масло, в което хубавица с пищно деколте черпи младеж на име Ромео с парче млечен деликатес, извадено от пазвата й.

В интерес на истината обаче рекламата ясно изтъква, че продуктът не е сирене, пише вестник „Стандарт".

Шеговитата лента вместо да развесели бранша, вбеси Асоциацията на млекопреработвателите в България. Те съобщиха, че ще се сезират Комисията за защита на конкуренцията.

Според браншовиците рекламата внушава на потребителите, че ментето е по-добро и по-здравословно от истинското сирене. С посланието на клипа ще се запознае и Съветът за електронни медии.

Едва след като се произнесат всички компетентни органи, включително и агенцията по храните, ще може да се вземе решение за или против спирането на спорната реклама.

От 1 януари 2013 г. мандрите трябва да произвеждат продукти или само от мляко, или само имитации от растителни мазнини. Изискването влиза в сила чрез Наредбата за специфичните изисквания за млечните продукти.

На всеки шест месеца фирмите от този бранш могат да сменят производството, но задължително трябва да уведомяват БАБХ.

Клипът е в съответствие с всички законови разпоредби, смятат обаче производители на продукти с растителни мазнини. Според тях потребителите не са подведени, защото според наредбите за млечни продукти бучките, в които има растителни мазнини, могат да се казват по всякакъв друг начин, но не и сирене.

От рекламата става напълно ясно, че продуктът е именно имитиращ деликатес с вкус на сирене, уточняват поддръжниците на Жулиета.

Масираната реклама е на марката „Булка чеиз", продуктът е на шуменската „Фикосота синтез" и е направен по поръчка в мандра „Милки лукс" - Бяла черква. Холдингът е собственик и на марките за сирене и кашкавал „Тертер" и „Българеа".

Близки до производителите признават, че този клип е довел до драстично увеличение в продажбите на продукта, пише още вестник „Стандарт".

#вестник „Стандарт" #сирене #палмово масло #БАБХ

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Търговия
Последно от Търговия

Всички новини от Търговия »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници