Какви функционалности има новият тунел „Железница”

Какви функционалности има новият тунел „Железница”

АПИ

A A+ A++ A

След около 5 години строителство във вторник беше пуснато движението по най-дългия тунел у нас – „Железница” на автомагистрала „Струма”. Шофьорите изразяваха радостта си от новата инфраструктура по различни начини. Някои надуваха клаксоните, навлизайки в тунела, други форсираха двигателите. Пътят от Симитли до Благоевград вече се изминава за 4-5 минути.

Тунел „Железница” наподобява истински жив организъм, който е „обучен” да реагира при различни аварийни ситуации. Системите в съоръжението могат да ограничат достъпа до тръбите буквално за минути. Ако операторът не реагира при възникнал проблем – предмет на пътя аварирала кола и пр., тунелът автоматично взема решение за действие.

В случай на пожар най-близкият вентилатор ще се задейства и ще ограничи огъня, лишавайки го от кислород. Автоматично гласово съобщение пък ще съветва участниците в движението да се евакуират.

Съоръжението разполага и с много телефони. Само с вдигане на слушалката се осъществява връзка с оператор. Осветлението в тръбите пък е енергоспестяващо. Четири икони са вградени в строежа на „Железница”.

#железница #тунел "Железница"

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Общество
Последно от Общество

Всички новини от Общество »

Инбет Казино

Анкета

Одобрявате ли кабинета "Главчев"