Продажбите на Kindle Fire HD са скочили след премиерата на iPad mini
По данни на Amazon продажбите на таблета Kindle Fire HD са се увеличили значително, след като Apple представи таблета iPad mini. Устройството, което струва 200 долара в Щатите, е достигнало до най-високите си дневни продажби на следващия ден от представянето на по-малкия iPad. В изявление на Amazon за AllThingsD се посочва, че продажбите са били три пъти по-големи за това време от седмицата, но не се уточнява за каква точно бройка става дума. Обяснението на това е, че потребителите са изчаквали да видят iPad mini, но са останали разочаровани от това, което са видели.
Междувременно на първа страница в щатския сайт на Amazon се появи голяма реклама, която противопоставя Kindle Fire HD на iPad mini. Amazon изтъква предимствата на таблета си като екран с 30% повече пиксели и по-висока пикселна гъстота, възможност за гледане на HD съдържание, стереоговорители и възможност за по-бърз трансфер на данни през Wi-Fi. Добавен е и цитат от Gizmodo, които нападат Apple заради устройството, но финалната точка в полза на Kindle Fire HD e цената - 199 срещу 329 долара. Разбира се, Amazon тактично пропуска да сравни каталога с оптимизирани приложения, каквито за iPad mini има над 270 000.
http://www.amazon.com