Столична община плаща 1 млн. лв. за реклама на несъществуващ завод

Столична община плаща 1 млн. лв. за реклама на несъществуващ завод
Заводът за преработка на битови отпадъци в София е тема от години. Макар че все още не съществува, Столична община реши да го рекламира. Снимка: БГНЕС
A A+ A++ A

Столична община готова да похарчи над 1 млн. лв. за реклама на несъществуващия завод за преработка на битови отпадъци, сочи справка в регистъра на обществените поръчки.

Според официалната информация част от сумата ще бъде осигурена по линия на Оперативна програма „Околна среда", част от средствата са от кредита от Европейска инвестиционна банка, а трета част са от националното и общинското финансиране на проекта за изграждане на завода, предаде БГНЕС.

Първите плащания към изпълнителите на поръчката може да са още тази година, защото от общината обещават да изплатят аванс до 20% (в зависимост от поисканото от участника) в срок до 20 работни дни от подписване на договора и след представяне от изпълнителя на фактура.

Обществената поръчка е разделена на три обособени позиции, прогнозната обща стойност на които е 960 000 лв. Малка подробност е, че тази сума е без ДДС.

240 000 лв. (без ДДС) са за разпространяване на информация за самия проект за изграждане на интегрирана система за третиране на битовите отпадъци. Средствата ще отидат за лого, слоган и мисия на проекта.

Отделно ще се направи интернет страница на английски и български език. Наред с отпечатването на рекламните материали, ще бъдат отпечатани дори 2300 двуезични визитни картички.

В 2000 презентационни пакети ще има и платнени торбички и тениски, а освен всичко ще се направи и филм за реализацията на проекта с възможност за избор на субтитри на български, английски, френски, немски.

Втората позиция на поръчката е озаглавена „Зелена политика" и по нея са заделени 300 000 лв. (без ДДС). С тези пари ще се образоват младите. Ще се правят събития с включените в програмата деца и ученици и ще бъдат изработени и три обучителни филма.

Всеки филм трябва да е насочен към определена възрастова група в минимум два варианта и с времетраене до 15-20 минути.

Най-много - 420 000 лв. (пак без ДДС) са предвидени за „Зелена политика". Парите трябва да отидат за кампании за популяризиране разделното събиране, рециклирането, компостирането и опазването на градската среда. Всяка година ще се правят и социологически проучвания по темата.

Фирмите, които искат да се включат в надпревара по обществената поръчка, ще могат да направят това до 12 септември.

#Столична община #реклама #обществена поръчка #битови отпадъци #боклук

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Общество
Последно от Общество

Всички новини от Общество »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници