Фейсбук въвежда по-строги правила за реклама преди европейските избори
Нови, по-строги правила за политическа реклама въвежда Фейсбук преди предстоящите избори за Европейски парламент. Целта е да се предотвратят опити за чужда намеса във вота, насрочен за периода от 23 до 26 май.
За да няма злоупотреби, всички рекламодатели от Европейския съюз ще трябва да имат разрешение в страната си да представят реклами, свързани с евроизборите.
Ограниченията се отнасят до съдържание, свързано с предизборната кампания на политици или партии, както и за политически реклами, които целят да агитират или разубедят хората да гласуват.
Компанията се надява допълнителните проверки на самоличността и местоположението също да попречат да се използват рекламите за намеса в изборите в дадена страна.
Коментирай
Най-четено от
Технологии
Последно от
Технологии