Фейсбук въвежда по-строги правила за реклама преди европейските избори

Фейсбук въвежда по-строги правила за реклама преди европейските избори
A A+ A++ A

Нови, по-строги правила за политическа реклама въвежда Фейсбук преди предстоящите избори за Европейски парламент. Целта е да се предотвратят опити за чужда намеса във вота, насрочен за периода от 23 до 26 май.

За да няма злоупотреби, всички рекламодатели от Европейския съюз ще трябва да имат разрешение в страната си да представят реклами, свързани с евроизборите.

Ограниченията се отнасят до съдържание, свързано с предизборната кампания на политици или партии, както и за политически реклами, които целят да агитират или разубедят хората да гласуват.

Компанията се надява допълнителните проверки на самоличността и местоположението също да попречат да се използват рекламите за намеса в изборите в дадена страна.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай