175657 статии       |       372 интервюта       |       1513 снимки       |       38133 абоната       |      
USD 1.72838| EUR 1.95583| GBP 2.18712|
In English На русском
Вход

КЛЮЧОВИ ДУМИ ДНЕС:   БрекзитИЗБОРИ 2019

Размер на шрифта:   

Фейсбук въвежда по-строги правила за реклама преди европейските избори

29 март 2019, петък / 10:04; Коментари: 0
Send to Kindle
Фейсбук въвежда по-строги правила за реклама преди европейските избори

Нови, по-строги правила за политическа реклама въвежда Фейсбук преди предстоящите избори за Европейски парламент. Целта е да се предотвратят опити за чужда намеса във вота, насрочен за периода от 23 до 26 май.

За да няма злоупотреби, всички рекламодатели от Европейския съюз ще трябва да имат разрешение в страната си да представят реклами, свързани с евроизборите.

Ограниченията се отнасят до съдържание, свързано с предизборната кампания на политици или партии, както и за политически реклами, които целят да агитират или разубедят хората да гласуват.

Компанията се надява допълнителните проверки на самоличността и местоположението също да попречат да се използват рекламите за намеса в изборите в дадена страна.

ђеклама:
» Абонирай се безплатно за НОВИНИТЕ всеки ден
Разпечатай | Изпрати | Абонирай се за дума
» Напиши статия и ти
Реклама:
Реклама:

Абонирай се за
НОВИНИТЕ БЕЗПЛАТНО