„Яндекс“ купи SPB Software за 38 милиона долара

„Яндекс“ купи SPB Software за 38 милиона долара
A A+ A++ A

„Яндекс“ може да бъде наречен руският еквивалент на Google и с право - компанията осигурява една от най-използваните търсачки в Русия (пазарен дял от 63% през третото тримесечие) и освен това е сред лидерите в интернет рекламата. Миналата седмица „Яндекс“ обяви, че ще си партнира с Microsoft, Nokia, HTC и Samsung, за да стане търсачка по подразбиране в новите и очаквани телефони с Windows Phones в Русия, а преди време стана ясно, че ще осигурява търсене и в смартфоните с bada на Samsung.

„Яндекс“ продължава да заздравява позициите си в мобилната сфера, след като днес стана ясно, че купува SPB Software за предполагаемата сума от около 38 милиона долара, с което интернет гигантът ще започне да предлага ключови компоненти за различни мобилни платформи. Сред най-познатите продукти нa SPB Software е приложението SPB Shell 3D, което предлага алтернативен потребителски интерфейс за много мобилни платформи. Като следствие от сделката SPB Shell 3D ще получи нови възможности, сред които интеграция с различните технологии и услуги на „Яндекс“.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници