166838 статии       |       372 интервюта       |       1513 снимки       |       38119 абоната       |      
USD 1.71881| EUR 1.95583| GBP 2.16765|
In English На русском
София
Пловдив
Варна
Вход Форум

КЛЮЧОВИ ДУМИ ДНЕС:   БрекзитТурция

Размер на шрифта:   

„BAAwards 2018 – БАРкод на успеха“ 44 кампании участваха в конкурса за наградите на Българската асоциация на рекламодателите

11 октомври 2018, четвъртък / 09:59; Коментари: 0
Send to Kindle
„BAAwards 2018 – БАРкод на успеха“ 44 кампании участваха в конкурса за наградите на Българската асоциация на рекламодателите
БАР

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обяви резултатите от петото издание на конкурса „BAAwards’2018-БАРкод на успеха“: 44 подадени кампании, 12 отличени, заедно с включената за първи път тази година, студентска награда.

След трудна селекция журито определи победителите в „BAAwards’2018-БАРкод на успеха“ в следните категории:

 „Нов продукт“: кампания „HEINEKEN 0.0 – Сега можеш“

Компания: Загорка АД /Виктория Мадемова-индивидуална награда

 „Нов продукт“: кампания „VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България“ Компания: Актавис ЕАД

 „Новa услуга“: кампания Жилищен кредит „Безлихвен край“

Пощенска банка

 „Активиране на бранд“: кампания „Почисти и разкраси с Cif“

Компания: Unilever България / Никол Богданова-индивидуална награда

 Активиране на бранд“: кампания „Decathlon – Пътят към Малта“

Компания: Декатлон България

 Второ място в категория „Активиране на бранд“: кампания „Добри заеми, добри приятели“

Компания Мениджмънт Файненшъл Груп АД

 „Корпоративна социална отговорност и спонсорства“: „Мога там, искам тук“

Компания: TELUS International Europe

 „Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара“: кампания „Фини кори, фини творби“

Компания: Белла България /Нели Стефанова-индивидуална награда

 „Корпоративен ребрандинг“ : кампания „Мтел става А1“

Компания: А1 България ЕАД

 „Продуктов ребрандинг“: кампания „Загорка- Доброто Тук“

Компания: Загорка АД

 Студентска награда:

1во място: Кампания „URBNICE-BORN REBEL“, Пускане на пазара на нов брандиран продукт в съществуваща категория, сектор „Храни, вода и безалкохолни напитки“ / Деница Раднева, Нов български университет

 

2ро място: Кампания „TeTrade - Учи.  Инвестирай. Постигай. Повтаряй.“, Пускане на пазара на нов брандиран  продукт или услуга в съществуваща категория, сектор „Банки и небанкови  финансови услуги“/Борислава Стоименова, УНСС

На гала церемонията в клуб „JoyStation” с водещи актьорът Павел Владимиров и Кристияна Милева, студент по „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“ в Нов български университет, изпълнителният директор на БАР, г-н Росен Мисов, сподели: 

“BAAwards’2018 стана емблематичен не само с броя кампании - 44, но и с новата студентска награда, с високото качество и успешното разшифроване на „БАРкода на успеха“, което ще обобщим в уникално ноу-хау, важно за професионалистите в сектора. Тази година е специална, защото отбелязваме растеж не само в качеството, но и в годините-10 години от създаването на Българската асоциация на рекламодателите и 5 години BAAwards. Радвам се, че днес на нашия рожден ден, събираме живата история на асоциацията в лицето на създателите, рекламодателите, маркетолозите и много свързани с рекламата приятели и нашето бъдеще-студентите. Вярваме, че конкурсът BAAwards’2018 ще им даде пример и надежда за успешна реализация в България.”

Подробна информация за конкурса BAAwards и отличените кампании, може да прочетете на „BAAwards 2018’ – Баркод на успеха“

За БАР:

Българска асоциация на рекламодателите (БАР) е учредена в началото на 2008г. Едни от основните цели на асоциацията са повишаване ефективността на инвестициите в рекламата, въвеждане и развитие на стандарти за отговорна и етична комуникация към потребителите.

Мисия на БАР е да насърчава професионализма в маркетинговите комуникации, да утвърждава високи професионални стандарти, да споделя българските постижения, да развива ноу-хоу и практическо обучение на специалисти и студенти.

От 2014 година асоциацията отличава компаниите реализирали най-успешни и иновативни маркетингови стратегии през предишната година с наградите BAAwards, които вече се утвърдиха като нейна запазена марка.

Добрият маркетолог умее да разшифрова кода на пазара и на потребителските нагласи, за да избере най-ефективните подходи, които водят до успех. БАР отличава екипите, които успяват да разшифроват пазарните тенденции и потребителски нагласи и да ги превърнат в успешни кампании, белязани с “Баркод на успеха“- слоганът на BAAwards 2018.

Повече информация за организацията може да намерите на: http://www.baa.bg/

 

ђеклама:
» Абонирай се безплатно за НОВИНИТЕ всеки ден
Разпечатай | Изпрати | Коментирай | Абонирай се за дума
» Напиши статия и ти
Реклама:
Реклама:
Няма мнения по темата

Публикувайте отговор »

Абонирай се за
НОВИНИТЕ БЕЗПЛАТНО