Apple трябва да се срамува от тези реклами

Apple трябва да се срамува от тези реклами
A A+ A++ A

Apple влезе в историята на рекламата с класически предложения като 1984 за компютрите Macintosh, режисирана от Ридли Скот, видеото Crazy Ones от кампанията Think Different и дори забавната серия Get a Mac. Въпреки това компанията е способна да даде одобрението си и за клипове, от които по-скоро трябва да се срамува. Като тези нови реклами на Mac, излъчени по време на откриването на Олимпийските игри, които изобщо не успяват да достигнат нивото на предишните маркетингови усилия на американците. Централно място в тях има един от Genius Bar служителите на Apple, чиято помощ се търси в различни ситуации, а ефекта който постигат е комичен и дори съжалителен. Както може да се убедите сами, рекламите определено не са в полза на компанията. Дали щяхме да ги видим ако Стив Джобс беше жив?

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Акценти

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници