Потребителски съвет ще подобрява обслужването в ЧЕЗ
Потребителски съвет, който ще има за цел да подобрява обслужването, беше създаден към ЧЕЗ България, съобщиха от пресцентъра на дружеството.
В него участват представители на неправителствени потребителски организации, експерти и браншови организации.
Новият консултативен орган ще изследва затрудненията пред клиентите, както и техните препоръки, ще консултира компаниите на ЧЕЗ в България с цел провеждане на по-ефективна потребителска политика, ще дава становища и ще прави предложения за подобряване на обслужването на ЧЕЗ в Западна България.
„Новият консултативен орган ще работи в тясно сътрудничество с потребителските организации в страната, с експерти и с всички, които са приели защитата на правата на потребителите за своя кауза. Убеден съм, че това ще бъде един работещ, ефективен и полезен орган, който ще ни позволи да застанем по-близо до клиентите, да се вслушаме по-внимателно в техните препоръки и да се съобразим с техните изисквания", каза при учредяването на съвета Тодор Матев, председател на потребителския съвет.
Постоянният състав на съвета, който ще се състои от 12 членове, ще провежда не по-малко от 3 годишни срещи за обсъждане необходимите промени в клиентската политика на компанията.
На всяко заседание ще могат да присъстват и гости, които проявяват интерес към темите от дневния ред.
В работата си потребителският съвет ще следва принципите, заложени във Визията за европейските потребители на енергия до 2020 г., която бе приета в края на 2012 г. от Съвета на европейските енергийни регулатори.
Тя се основава на надеждност на доставките на електроенергия, достъпност чрез ясни тарифи, разбираемост при представянето на информацията и защита на правата на клиентите.
Още по темата:
- » ЧЕЗ с извънреден отчет на електромерите заради поскъпването на тока от 1 юли
- » Еврохолд пуска нови акции, за да набере средства за сделката за ЧЕЗ
- » ЧЕЗ отговори на обвиненията на Столичната Община за смъртта на младежа