ЧЕЗ: Всеки греши, можем да компенсираме клиентите си финансово
ЧЕЗ разбира много добре хората. Ако е нужно, нашите клиенти ще бъдат компенсирани, включително и финансово, заяви Петър Баран, изпълнителен директор на "ЧЕЗ България".
"Всички допуснати грешки ще бъдат оправени и коригирани. Всяка една жалба ще бъде разгледана и проверена", заяви Баран в ефира на Канал 3.
Той отбеляза, че ръководството на ЧЕЗ реагира бързо и води активен диалог с всички свои клиенти.
“Държим се открито. Ако има грешки, те ще бъдат коригирани. Ние имаме над два милиона клиенти, понякога стават грешки”, допълни той.
Още по темата:
- » ЧЕЗ с извънреден отчет на електромерите заради поскъпването на тока от 1 юли
- » Еврохолд пуска нови акции, за да набере средства за сделката за ЧЕЗ
- » ЧЕЗ отговори на обвиненията на Столичната Община за смъртта на младежа
Коментирай
Най-четено от
Общество
Последно от
Общество