СЕМ готви солени глоби за шумни реклами от есента

СЕМ готви солени глоби за шумни реклами от есента
Есента СЕМ ще направи мониторинг и ще установи дали изцяло е изчистен проблемът. И ако има разминаване, ще пристъпим към санкции, обясни Лозанов. Снимка: БГНЕС
A A+ A++ A

СЕМ готви солени глоби за шумни реклами от есента.

Причината е, че въпреки новите правила десетки граждани подават сигнали, че телевизионните реклами все още са с по-силен звук от този на другите предавания. А срокът, в който телевизионните оператори трябваше да се саморегулират и рекламите да станат по-тихи, изтече на 1 юли.

Председателят на СЕМ Георги Лозанов обясни пред БНТ, че една от причините за това е, че рекламодателите са сключили договорите си с телевизионните оператори, преди да се въведе изискването.

"Има вече стандарти, които са въведени, така че да не се произвеждат реклами с разминаване в звука. А това вече е изцяло във възможностите на самата телевизия да реши този проблем", заяви Лозанов.

Mного телевизионни оператори все още не са закупили и специални устройства, с които да регулират звука. Това не е малка инвестиция и е още една причина за бавното изпълнение на разпоредбата.

"Есента СЕМ ще направи мониторинг и ще установи дали изцяло е изчистен проблемът. И ако има разминаване, ще пристъпим към санкции", посочи той. Глобите ще бъдат от 3  000 при първо нарушение до 30 000 лева при повторно.

#СЕМ #Георги Лозанов #реклами #Лозанов

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Общество
Последно от Общество

Всички новини от Общество »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници