100% от опаковките на Mars ще са устойчиви до 2025 г.

100% от опаковките на Mars ще са устойчиви до 2025 г.
A A+ A++ A

Mars, Inc., един от най-големите производители на храни в света, развива амбициозна програма по отношение на опаковките на продуктите си. Планът на компанията е до 2025 г. 100% от опаковките ѝ да са рециклируеми, компостируеми или да могат да се използват многократно. Друг ключов приоритет на производителя на храни е да намали употребата на първична пластмаса с 25% отново до края на 2025 г.

Компанията преосмисля подхода си към опаковането на стоки, като намалява опаковките, от които не се нуждае; прави редизайн на опаковките, необходими за развитието на кръгова икономика; инвестира в затварянето на кръга. За да предотврати излишно опаковане, Mars продължава да намалява теглото на опаковките и да премахва ненужните слоеве. Производителят на храни елиминира материали като PVC, заменя част от пластмасата с хартия и проучва възможностите за биоразградими и компостируеми опаковки. Компанията се стреми да затвори кръга, като работи за повишаването на информираността на потребителите и инвестира в създаването на правилна система за събиране и сортиране на отпадъци и в изграждането на инфраструктура за рециклиране.

„В Mars вярваме, че един продукт няма как да е устойчив, ако и опаковката му не е такава. Затова влагаме всичките си усилия, за да променим много от материалите ни за опаковане, както и бизнес моделите, които сме следвали досега. Дълбоко обезпокоени сме от негативния ефект на отпадъците от опаковки както в океаните, така и на сушата, и сме готови да помогнем за разрешаването на този проблем с всички възможни средства“, коментира Предраг Милинчич, директор на Mars за България, Сърбия, Черна гора, Северна Македония и Албания.

Новите устойчиви модели за опаковане вече се прилагат при някои от най-обичаните марки на Mars.

Повече за устойчивата програма за опаковките можете да научите тук.

Инициативата е част от дългосрочния план за устойчиво развитие на компанията – Sustainable in a Generation Plan, чиято цел е да допринесе за разрешаването на глобални проблеми като климатичните промени, бедността и др. През следващите няколко години Mars ще инвестира 1 милиард долара, за да ускори действията по отношение на тези предизвикателства. През 2019 г. в рамките на проекта производителят представи кампанията #PledgeForPlanet, насочена към климатичните промени. Компанията се ангажира да намали допълнително емисиите от своите операции в съответствие с ключовата цел на Парижкото споразумение – глобалното затопляне да бъде ограничено до 1.5 градуса по Целзий.

Като част от инициативата, Mars ускори действията си по отношение на климата не само в рамките на собствените си бизнес дейности, но и спрямо своите сътрудници, доставчици и хората по целия свят, като ще ги окуражи да се ангажират, че ще опазват планетата и ще обърнат по-сериозно внимание на причините за промените в климата.


За Mars, Incorporated
Mars е семейна компания с повече от стогодишна традиция в производството на разнообразни продукти и в предлагането на услуги за хората и домашните любимци, които те обичат. Продажбите ѝ възлизат на близо 35 милиарда долара. Mars е глобална компания, която произвежда някои от най-обичаните марки в света: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS и COCOAVIA®. Сътрудниците на Mars с гордост се грижат за половината от домашните любимци в света, осигурявайки им храна, както и здравни услуги и грижи чрез BANFIELD® Pet Hospitals, BluePearl®, Linnaeus, AniCura, VCA™ и Pet Partners™. Базирана в Маклийн, Вирджиния, компанията оперира в повече от 80 страни. Петте принципа на Mars – качество, отговорност, взаимодействие, ефективност и свобода – вдъхновяват повече от 125 000 сътрудници да предприемат действия, така че да създават свят, в който планетата, хората и домашните любимци процъфтяват.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Бизнес
Последно от Бизнес

Всички новини от Бизнес »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници