Инфлуенс маркетинг на ново ниво

Инфлуенс маркетинг на ново ниво
A A+ A++ A

Инфлуенс маркетингът е вече доста разпознаваема рекламна дейност дори и на българския пазар. В основата си тя представлява продуктово позициониране на конкретен продукт, услуга или бранд в постове на популярни хора в социалните мрежи - така наречените инфлуенсъри.

Чрез тяхната препоръка се постигат няколко основни ефекта: достига се много тясно до желаната от бранда аудитория, а инфлуенсъра се превръща в лице на конкретния бранд, с което скъсява процеса на покупка, поради създаденото вече доверие между него и последователите му.

 

Най-често инфлуенс маркетинг кампаниите са фокусирани върху популяризиране на конкретен продукт, главно в сферите мода, красота, здраве и пътешествия. В практиката брандовете могат да се свързват сами с инфлуенсърите, но най-често за управлението на инфлуенс маркетинг кампании се използват специализирани агенции.

В България специализираните агенции не са много, но има и много ПР агенции, които също предлагат тази услуга. На малък пазар като българския е трудно да се изпъкне, най-малкото защото броя инфлуенсъри са малко и компаниите често оперират с един и същ ресурс.

На пръв поглед не е лесно да се откроиш като инфлуенс маркетинг агенция, но една компания прави изключение – RevTag. Те прилагат нещо различно, но и всъщност толкова логично, това в което са най-добри - инфлуенс маркетинг. Те създават иновация в своя бранш, като се превръщат в първата инфлуенс маркетинг агенция, която използва инфлуенс маркетинг кампания за собственото си популяризиране.

Кампанията представлява раздаване на брандирана инстаграм рамка за снимки, която се разпраща до над 150 популярни и успешни инфлуенсъри в България. Всеки един от тях трябва да си направи креативна снимка с рамката и да я качи в профилите си в социалните си мрежи, като сложи конкретни хаштгаове.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Общество
Последно от Общество

Всички новини от Общество »

Акценти

Инбет Казино