Иновативно мобилно приложение записва час за преглед за клиенти със здравна застраховка
"Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп" презентира по атрактивен начин ново мобилно приложение, предназначено за крайните клиенти на компанията. Приложението "Личен асистент" (B-Assist) е клауд-базирана платформа, разработена специално за над 30 000 клиенти на "Булстрад", които имат застраховка "Здравна грижа", и се представя у нас за първи път, съобщава застрахователният портал Инсмаркет.
На нарочна пресконференция днес Светла Несторова, председател на Управителния съвет и изпълнителен директор на ЗАД "Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп", посочи, че новата услуга улеснява връзката на пациента със застрахователя и здравните заведения и играе ролята на личен асистент 24/7, а освен това представлява и надеждна лична база данни.
B-Assist спестява ценно време, като дава възможност на застрахованите да си записват лесно часове за прегледи и напомня за тях; помага бързо да се изпратят документи за потвърждение на високоспециализирани изследвания; пази полезна информация за покритието по застраховката, заведените застрахователни претенции и използваните медицински услуги; предлага нови възможности с всяка актуализация, съхранява внушителен информационен архив за 3 години назад. Приложението замества телефонните обаждания, диктуването или споделянето на здравословното състояние по телефона.
Услугата е достъпна през смартфон или таблет и е безплатна. Вече се работи по втора версия, която ще дава информация за оставащия лимит на застрахования.
Още по темата:
- » Ново Efbet приложение - Какво е новото?
- » Нова Winbet регистрация през телефон
- » Мобилно приложение еCase с достъп до електронните съдебни дела представи МП