Услуга по морето - "желание на клиента"

Услуга по морето - "желание на клиента"
Източник: pixabay.com
A A+ A++ A

В разгара на летния сезон у нас механа в село Кранево въведе нова услуга - "желание на клиента". Цената е 2 лева и се отразява в касовия бон. Оказва се обаче, че клиентите не са били наясно, че ще бъдат таксувани допълнително, ако имат определени изисквания към начина на приготвяне на храната, посочва БНТ.
 
В съобщението си в мрежата посетителката на заведение в Кранево не пояснява дали там е поръчала нещо извън менюто, или е използвала някаква услуга, за която се е договорила да плати допълнително. Според управителят на механата, такса "желание на клиента" съвсем не е от вчера.
 
"Това е нещо, което клиента иска и е извън нашето меню. Дамата е искала да бъде приготвено, както на нея и харесва, както тя обича да си го сервира в дома. Искала е лука да бъде повече изпържен", посочи управителят.
 
Повече от клиентите край морето вече имат културата и държат да получат касов бон, но малцина обръщат внимание на това какво плащат.
 
Говорителят на Националната агенция по приходите коментира, че от данъчна гледна точка, касовата бележка, издадена от заведението в село Кранево, изглежда истинска и няма нарушение.

"Точно така, аз не съм виждал така да се таксуват клиенти. Разбира се, така казано, всеки го интерпретира по различен начин и изглежда смешно и непрофесионално", каза
Павлин Косев, председател на Варненската хотелиерска и ресторантьорска асоциация.
 
"Просто така е сметнато, в него се влага труда, наново го обработваш, защото то не е нещо готово и примерно аз ви казах, когато поръчват картофи пържени домашни, наново майстора обработва всичко това. Влиза ток ли е, газ ли, труда на човека влиза вътре и всичко това е пресметнато", допълни управителят на заведението.
 
"Първо, сервитьорът трябва да уведоми, да предупреди гостите, че това ще се заплаща допълнително и колко и друго - в самата бележка трябва да бъде упоменат продуктът, който е допълнително маркиран. Поне в нашите ресторанти, които аз менажирам, това е така", посочи от своя страна председателят на Варненската хотелиерска и ресторантьорска асоциация Павлин Косев.
 
Председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов заяви, че в момента се извършва проверка в това заведение и ако се установи, че има нарушение, ще бъде наложена санкция в размер от 500-3000 лева.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Общество
Последно от Общество

Всички новини от Общество »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници