210338 статии       |       439 интервюта       |       1532 снимки       |       38125 абоната       |      
USD 1.73435| EUR 1.95583| GBP 2.34349|
In English На русском

КЛЮЧОВИ ДУМИ ДНЕС:   КоронавирусИзбори 2 в 1

Размер на шрифта:   

НАП с нова услуга

24 ноември 2021, сряда / 18:44; Коментари: 0
Send to Kindle
НАП с нова услуга

Електронните адреси за кореспонденция, на които НАП изпраща съобщения и документи до физическите и юридически лица, вече могат да се заявяват и коригират онлайн от клиентите чрез използване на нова електронна услуга „Управление на достъпи и на контактна информация“.

Притежателите на ПИК, издаден от агенцията, или електронен подпис, могат да променят имейлите и телефоните за контакт с НАП за целите на изпълнението на данъчно-осигурителните изисквания. По този начин комуникацията между данъчната администрация и потребителите ще се улесни, намалявайки значително случаите на неактуална контактна информация.

Електронният адрес за кореспонденция по чл. 28, ал. 2 от ДОПК за получаване на съобщения от НАП е задължителен за лицата, регистрирани по Закона за данъка върху добавената стойност, и поради тази причина актуалният имейл трябва да е един, поясняват от НАП.

При всяко актуализиране на имейл, системата изпраща линк на електронна поща, който изисква потвърждение преди промяната да влезе в сила. Смяната на телефон за контакт се извършва в 2 стъпки, като няма пречка да бъде посочен мобилен номер, уточняват от приходната агенция.

Новата услуга е достъпна под името „Управление на достъпи и на контактна информация“ в портала за е-услуги на НАПportal.nra.bg. От НАП съветват потребителите да предоставят актуален имейл за кореспонденция, за да може комуникацията с приходната агенция да се извършва изцяло електронно, а не на хартия.

ђеклама:
Разпечатай | Изпрати
» Напиши статия и ти
Още по темата:
Тагове:
Реклама:
Реклама: