202808 статии       |       405 интервюта       |       1527 снимки       |       38125 абоната       |      
USD 1.6565| EUR 1.95583| GBP 2.29841|
In English На русском

КЛЮЧОВИ ДУМИ ДНЕС:   ПротестиКоронавирусБрекзитПо ваш сигналПарламентарни Избори 2021

Размер на шрифта:   

Странични ефекти след ваксинация: Над 200 случая на миокардит в Изрел

2 юни 2021, сряда / 13:46; Коментари: 0
Send to Kindle
Странични ефекти след ваксинация: Над 200 случая на миокардит в Изрел

Израелското министерство на здравеопазването обяви регистрирани случаи на миокардит, които се наблюдават главно при млади мъже, получили ваксината Pfizer COVID-19 (PFE.N). От декември 2020 г. до май 2021 г. има 275 такива случая сред ваксинираните хора.

Според проучване на три групи експерти, повечето пациенти, които са развили възпаление на сърцето, са прекарали не повече от четири дни в болницата, а 95 процента от случаите са класифицирани като леки, отбелязва Ройтерс.

"Проучването показа, че има вероятна връзка между получаването на втора доза (Pfizer) от ваксината и появата на миокардит при мъже на възраст от 16 до 30 години", се казва в изявлението. Според получените данни подобна връзка се наблюдава по-често при мъжете на възраст от 16 до 19 години.

Pfizer вече заяви, че е наясно с наблюдението на Израел за миокардита. Компанията отбеляза, че „причинно-следствена връзка с нейната ваксина не е установена“.

ђеклама:
Разпечатай | Изпрати
» Напиши статия и ти
Още по темата:
Тагове:
Реклама:
Реклама: