Защо Кейти Пери организира търсене на „съкровище“?

Защо Кейти Пери организира търсене на „съкровище“?
YouTube
A A+ A++ A

Поп певицата Кейти Пери организира търсене на „съкровище“ в няколко градове по света, като маркетингов трик за представяне на най-новия си сингъл през февруари.

Най-следваната личност в Туитър, с 95,7 милиона последователи, Пери пусна в социалната мрежа множество съобщения, представляващи следи към намирането на „съкровището“. След това тя публикува карта с 26 различни градове по света, главно в Северна Америка и Западна Европа, където са поставени закачените за вериги диско топки, намек за заглавието на новата ѝ песен "Chained to the Rythm".

Пери прикани всички желаещи да открият тези диско топки, в които могат да се включат слушалки и да се слуша новия ѝ сингъл. Стотици нейни фенове се втурнаха да ги издирват, следвайки инструкциите и публикуваните в нейния профил карти. Новото парче на Кейти Пери е с бавен ритъм на фона на синтезатор, наподобяващ диско стила.

В Париж диско топката бе поставена пред прочутото кабаре „Мулен Руж“, в Ню Йорк – в "Маккарън парк", в хипстърския квартал "Уилямсбърг", а в Токио - в универсален магазин, който се смята за епицентър на "тийнибопър" културата в Япония (най-често обхващаща тийнейджърки между 10-14 години, които са обсебени от поп музиката и модата, отличават се с особено инфантилно държание и снобизъм и носят скъпи и силно разголени дрехи).

#Кейти Пери

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Лайфстайл
Последно от Лайфстайл

Всички новини от Лайфстайл »

Инбет Казино

Анкета

Одобрявате ли кабинета "Главчев"