Около 200 млн. души по света работят като „инфлуенсъри“
Около 200 милиона души се определят като „създатели на съдържание“ и много от тях искат да превърнат тази страст в свой основен източник на доходи. Това каза Ронан Харис, президент на SnapChat за Европа, Близкия изток и Африка, цитиран от Euronews.
Той, заедно със съоснователя на Influencer.com Каспър Лий и създател на готварско съдържание Ту Нгуен обясняват как икономиката на инфлуенсърите, която се оценява на 250 милиарда долара, променя бъдещето на бизнеса.
В разговора им става ясно, че по-малко влиятелните създатели на съдържание, с по-малко от 50 000 последователи, играят важна роля за стимулиране на растежа в сектора.
Според Харис бизнесът намира нови начини за партньорство с все по-голям брой онлайн влиятелни личности.
Още по темата:
- » След скандала с прахчетата: Диона - аут от наградите за инфлуенсъри, никой не я иска
- » Телевизията е мъртва, да живеят онлайн форматите: БГ инфлуенсъри с МЕГА проекти тази есен
- » БГ инфлуенсъри влизат в ЗАМЪК за един месец: Последният грабва 25 000лв
Коментирай
Най-четено от
Лайфстайл
Последно от
Лайфстайл