Ангелкова иска три пъти повече пари за реклама на туризма

Ангелкова иска три пъти повече пари за реклама на туризма
снимка: БГНЕС
A A+ A++ A

Министерството на туризма е предвидило да поиска три пъти повече от сегашния бюджет за реклама през 2016 година. Това каза в Кърджали министърът на туризма Николина Ангелкова, цитирана от БТА.

Като акцент в туризма през новата година е заложено на културно-историческия туризъм. Вече е започната реклама през различни онлайн платформи. Сключено е партньорство с големи туроператори и се работи с нискотарифни авиолинии за реклама през тях, обясни Николина Ангелкова.

По отношение на качеството на услугите към министерството ще бъде създаден Съвет за проблемите за кадрите в туризма.

Ангелкова посочи, че на заседанието на МС следващата седмица ще бъде представена примерна концепция за управление на морските плажове. В нея е наблегнато на методиката, определяща минималното концесионно плащане спрямо концесионерите, контрола и санкциите.

Предвиждат се законови промени за въвеждане на единна система за туристическа информация и комуникация, с което хотелите да бъдат вързани с НАП. Целта е да се обърне специално внимание на подаваната от бранша информация за броя на почиващите.

Министър Ангелкова отчете, че спадът на чужди туристи е в рамките на прогнозираното. Към момента той е 15 процента от предвиден близо 20 на сто. На родното Черноморие се отчита минимално увеличение с 5 на сто на български турсити.

#Николина Ангелкова #пари #реклама #туризъм

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Туризъм
Последно от Туризъм

Всички новини от Туризъм »

Инбет Казино

Анкета

Одобрявате ли кабинета "Главчев"