В понеделник сме склонни да даваме повече пари за онлайн покупки

В понеделник сме склонни да даваме повече пари за онлайн покупки
A A+ A++ A

Въпреки по-топлото време и това, че прекарваме повече време на открито, има дни, които са изключително силни за онлайн търговията. Това се дължи на удобството да пазаруваме чрез мобилните приложения, показва проучване на онлайн платформата за електронна търговия Kaymu.

Юли е месецът, когато купувачите са най-малко активни и продажбите спадат до 20%. Според международно  изследване на SumAll, понеделник е денят, в който сме склонни да даваме повече пари за покупки онлайн, а

в петък пазаруваме по- евтини неща

Промени в поведението на потребителите по време на летните месеци се наблюдава във всички сектори на онлайн търговията.

През юни се увеличава търсенето и пазаруването на плажни стоки, чехли, кърпи, чанти, бански, парео и други аксесоари за семейната лятна почивка.

В края на юни и началото на юли се достига пик на онлайн резервациите за почивки. В края на август се достига

връх в пазаруването на учебни пособия -

раници, чанти, тетрадки и всичко, което ще е от полза за учениците през септември.

Друг интерес факт, е че през топлите месеци 23% от продажбите са за мъжки, дамски и детски дрехи. Облеклото заема добър процент, което е и очаквано. Бижута, часовници и очила заемат 8,2 % от общите покупки. 12,1 % са за  спортните стоки.

През горещите дни се увеличава и продажбата на къмпинг аксесоари- палатки, столчета, чадъри, които са 18%.

За разликата от декември и януари,

купувачите не пазаруват техника през лятото

Процентът на продадена бяла и черна техника е една 3,6 %, по данни от 2014 година. Друг интересен факт е, че след 22:00 ч. се увеличава търсенето в онлайн магазините като специалистите отчитат, че това се дължи на края на  домашните задължения - приспиване на дете, оправяне на къщата, миене на чинии и т.н.

Последните 2 години не са критични за онлайн търговията по време на летните почивки, поради някои основни  причини - достъпност чрез апликациите, бърза доставка до всяко кътче и възможност за връщане на продукта до  определен срок. /ДД

#покупка #продажби #пазар #онлайн #потребител #клиент

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Общество
Последно от Общество

Всички новини от Общество »

Инбет Казино

Анкета

Одобрявате ли кабинета "Главчев"