Рекламират България за 6 млн. лв. по Euronews, Discovery, Nat Geo и CNN
Масирана реклама на красотите на България започва през март по четири европейски телевизии. "Кампанията е под мотото "Открий и сподели" и е на стойност 6 млн. лв., обяви във Велико Търново министърът на туризма Николина Ангелкова.
Проектът е
финансиран от оперативна програма "Регионално развитие"
Рекламата ще се излъчва на девет езика по телевизиите "Евронюз", "Евроспорт", "Дискавъри" и "Нешънъл Джеографик". Ще продължи до края на годината.
В рекламния клип страната е представена със всички възможности за туризъм - зимен, летен, културен, алтернативен, обясни Ангелкова. Включени са още дестинации и туристически забележителности.
Предстои подписване на
договор за реклама на България и с телевизия Би Би Си
"Целта е да компенсираме отлива на руски и украински туристи през настоящия туристически сезон", поясни министърът на туризма.
По думите на Ангелкова целта на Министерството на туризма (МТ) е да запази ръста на туристите от миналата година, когато техният брой е бил 7,5 млн. души, а ръстът спрямо 2013 г. е около 5 процента. "МТ е инициатор на кампания, призоваваща българите да организират своите почивки в страната, за да се подпомогне браншът. Общият бюджет на МТ за 2015 г е в размер на 5 млн. лв.", обяви министърът.
Част от сумата е предвидена за
участие на България в над 40 национални и международни изложения
Първите от тях са туристическите борси в Москва, Киев, Лондон и Берлин.
При визитата си във Велико Търново тя се е срещнала с главния секретар на МВР Светлозар Лазаров. На срещата са набелязани съвместни действия за превенция на престъпността през активния туристически сезон.
По курортите ни ще има засилено полицейско присъствие от
родни и чужди блюстители на реда
Пред местната власт Ангелкова представила националната концепция за туристическо райониране, която включва девет района.
Догодина крепостта "Трапезица" ще бъде включена в национален туристически маршрут.
Вчера министър Ангелкова вчера посети Капиновския манастир "Св. Николай", включен в кампанията, популяризираща 50 неизвестни туристически дестинации в България.
Още по темата:
- » Ето видеото, с което ще изкушаваме туристите да посетят Южното Черноморие
- » Туристите да не тръгват към връх Ботев и Черни връх!
- » Спортът по ТВ на 24 март