2 млн. лв. дава Ангелкова за реклама на малко познати обекти
Близо 2 милиона лева плаща икономическото ведомство за реклама на 50 малко познати забележителности в страната, съобщи бТВ. В тази сума, осигурена по европейски проект, 40 хиляди евро са броени за 30-секунден рекламен клип на обектите.
Заснети са четири различни локации, а цената се оскъпила, защото екипът работил при минусови температури, обясняват от екипа.
"Голяма част от бюджета на този клип отиде за пътуване. Клипът сам по себе си е на пазарни цени. Струва колкото този на мобилен оператор или бирена компания", посочи творческият директор на фирмата изпълнител Йордан Петков.
Министър Николина Ангелкова коментира, че видеото й харесва, но би искала "малко повече зеленина".
Една от забележителностите, рекламирана в клипа, е Драгоманското блато, до което се стига трудно, а на място има само една изоставена постройка. Няма табели или знаци, нито тоалетна.
"Аз лично ще посетя всички 50 непознати обекта. Като те трябва да бъдат социализирани", ангажира се Ангелкова.
По проекта обаче пари за социализация не са предвидени.
Още по темата:
- » Ангелкова: Познавам Коцев отскоро, не съм се интересувала от работата му
- » Ангелкова скочи на министъра на туризма заради идеята за вятърни турбини в Черно море
- » Над 1 130 700 лв. са похарчили партиите за реклама в медиите