Българи от Русе попаднаха в рекламите на "Таймс скуеър" в Ню Йорк
Нова атракция в Ню Йорк за туристите е присъствието им на светещите реклами на "Таймс скуеър". Тази възможност им дава кампанията Love is on на козметичния гигант "Ревлон" около Коледните празници, а огромният билборд със снимките на гостите на града се намира в непосредствена близост до най-големия дигитален екран в света, използван от Гугъл.
Оказва се, че за да се появиш на въпросните реклами, е необходимо да си в подходящото време на подходящото място.
Миниатюрна камера, разположена на площада, в определен момент улавя събралото се множество от хора. Постепенно се прави увеличение на картината, докато се фокусират няколко човека, които да попаднат в рамките на едно сърце.
Тази снимка се появява на рекламата на "Ревлон" няколко пъти, като същевременно се популяризира Love is on – до 31 декември да се изпратят снимки, свързани с любовта, като най-добрите ще бъдат представени в специална реклама на "Таймс скуеър".
Сред късметлиите има и русенци – младият пианист Николай Димитров и преподавателката му Даниела Кюркчиева, които бяха в Ню Йорк за изява в "Карнеги хол". Те успяха да попаднат два пъти в "сърцето", тъй като това заснемане се прави съвсем за кратко, след което се чака поне половин час да се завъртят останалите реклами и отново да започне играта.
Още по темата:
- » Готово ли са морските ни курортите за туристите през май?
- » Пампорово отчете успешен зимен сезон с около 4% ръст на туристите
- » Ето видеото, с което ще изкушаваме туристите да посетят Южното Черноморие