"Калашников" стана моден бранд (снимки)

"Калашников" стана моден бранд (снимки)
A A+ A++ A

Най-популярният руски производител на оръжие "Калашников", пострадал от санкциите срещу Русия, се цели към нови пазари в Южна Америка, Азия и Африка.

Компанията, станала известна със своите автомати АК-47, представи в Москва новото си лого с една цел - "да рекламира по-ефективно" своите продукти - дрехи за спортни стрелци и ловци.

Производството на аксесоари, включително ножове "Калашников", също е сред проектите на компанията. Логото в червено и черно (цветовете на знамето на Удмуртия, Урал, където се намират основните заводи на фирмата) е голяма буква К, приличаща по своята форма на пълнителя на АК-47.

Автоматът "Калашников" е един от руските символи, които са наистина познати в света и новото лого отразява основните принципи на компанията – надеждността, отговорността и лесното изпълнение, заяви генералният директор Алексей Криворучко.

#мода #ножове #дрехи #Калашников #Русия

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Лайфстайл
Последно от Лайфстайл

Всички новини от Лайфстайл »

Инбет Казино

Анкета

Одобрявате ли кабинета "Главчев"