"Калашников" стана моден бранд (снимки)
Най-популярният руски производител на оръжие "Калашников", пострадал от санкциите срещу Русия, се цели към нови пазари в Южна Америка, Азия и Африка.
Компанията, станала известна със своите автомати АК-47, представи в Москва новото си лого с една цел - "да рекламира по-ефективно" своите продукти - дрехи за спортни стрелци и ловци.
Производството на аксесоари, включително ножове "Калашников", също е сред проектите на компанията. Логото в червено и черно (цветовете на знамето на Удмуртия, Урал, където се намират основните заводи на фирмата) е голяма буква К, приличаща по своята форма на пълнителя на АК-47.
Автоматът "Калашников" е един от руските символи, които са наистина познати в света и новото лого отразява основните принципи на компанията – надеждността, отговорността и лесното изпълнение, заяви генералният директор Алексей Криворучко.
Още по темата:
- » Рунтави вежди или запетайки: Модерните тенденции тази пролет
- » Внимание, дънките с ниска талия се връщат: Модата от 90-те и 2000-те години набира скорост
- » Кремъл: Изоставеното мирно споразумение от Истанбул може да бъде основа за преговори с Украйна