Наситиха ли се американците на черните петъци?

Наситиха ли се американците на черните петъци?
Черният петък в Ню Йорк. Снимка: EPA/PETER FOLEY
A A+ A++ A

Продажбите през уикенда след Деня на благодарността /общо за четирите почивни дни – четвъртък, петък, събота и неделя/ са по-ниски с 11% спрямо тези през миналата година или 50,9 милиарда долара спрямо 57,4 милиарда през 2013. Това показва предварителното проучване на Националната федерация на търговците в САЩ. Резултатите обхващат както физическите магазини, така и продажбите онлайн. Продажбите падат, въпреки че в Деня на благодарността магазините отвориха по-рано от всякога.

Въпреки че повечето търговци предложиха същите агресивни намаления онлайн, както във физическите магазини, мрежата не успя да привлече повече купувачи или по-висок оборот от миналата година се казва още в съобщението на Федерацията.

Средната стойност на покупките онлайн през четиридневния уикенд е била 159,55 долара, което с 10,2% по-ниска стойност в сравнение с миналата година.  

Общо 133,7 милиона души са пазарували или са планирали да пазаруват в магазините или онлайн през дългия уикенд, което е по-ниско с 5,2 на сто от броя им през 2013, съобщава Федерацията. Купувачите са харчили средно по 380,95 долара или 6,4 на сто по-малко спрямо стойността миналата година /407,02 долара/.

#Деня на благодарността #черен петък #уикенд #купувачи #долара #онлайн

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Бизнес
Последно от Бизнес

Всички новини от Бизнес »