Наситиха ли се американците на черните петъци?
Продажбите през уикенда след Деня на благодарността /общо за четирите почивни дни – четвъртък, петък, събота и неделя/ са по-ниски с 11% спрямо тези през миналата година или 50,9 милиарда долара спрямо 57,4 милиарда през 2013. Това показва предварителното проучване на Националната федерация на търговците в САЩ. Резултатите обхващат както физическите магазини, така и продажбите онлайн. Продажбите падат, въпреки че в Деня на благодарността магазините отвориха по-рано от всякога.
Въпреки че повечето търговци предложиха същите агресивни намаления онлайн, както във физическите магазини, мрежата не успя да привлече повече купувачи или по-висок оборот от миналата година се казва още в съобщението на Федерацията.
Средната стойност на покупките онлайн през четиридневния уикенд е била 159,55 долара, което с 10,2% по-ниска стойност в сравнение с миналата година.
Общо 133,7 милиона души са пазарували или са планирали да пазаруват в магазините или онлайн през дългия уикенд, което е по-ниско с 5,2 на сто от броя им през 2013, съобщава Федерацията. Купувачите са харчили средно по 380,95 долара или 6,4 на сто по-малко спрямо стойността миналата година /407,02 долара/.
Още по темата:
- » 7 неща, които не бива да купувате онлайн
- » Търсене на работа в дигиталния свят - новото нормално
- » Какво ще е времето в последния работен ден и през уикенда