Глобата за eMag взриви интернета

Глобата за eMag взриви интернета
A A+ A++ A

Потребител А: Искаме международни инвеститори да правят бизнес у нас, а КЗК и КЗП (които принципно не функционират) случайно набелязаха чуждестранна компания, за да регистрират дейност. Въпроса ми днес е КОЙ (бизнесмен и електронен магазин) е поръчител на тази акция срещу еМАГ?

Потребител В: "рекламните послания „Black Friday денят с най-много и най-големи намаления през годината“ и „Само днес получаваш най-много и най-големи отстъпки през годината“ като част от кампанията „Черен петък“ имат заблуждаващ характер" Точка. Единственото странно е, че КЗК реагира светкавично по потребителски сигнал, което не е норма в практиката им.

Потребител А: И това струва 750 000 лв? А от година и нещо се рекламира паста за зъби с жена от чието ОКО тече кръв, плюе кръв и зъба и пада в мивката. Но това според органите (които сигнализира) не е проблем...

Потребител С: да, според мен не КЗК, а КЗП има законовите правомощия да спре тази реклама, но в мафиотската среда у нас не знаеш кой ще настъпиш по мазола и ще те уволни, та си трайкат.

Потребител D: Кога са се събрали, кога са го решили и кога са го публикували? Това трябва да е някаква подготвена акция, защото ми се струва абсурдно държавна институция да реагира толкова бързо...

Потребител Е: КЗП е един много бързо работещ орган, това е факт - те наистина работят много бързо и коректно. За КЗК  също са активни. Имайте предвид, че срещу е-маг вероятно има много жалби и това е причината да се действа. 

Потребител А: По-скоро очаквам да работи винаги както трябва, а не само когато има интерес. Не приемам държавния апарат да се използва като инструмент за влияние на пазара. Така ще страда и бизнеса и крайния потребител, защото държавата ще осигурява на едни комфорт за сметна на други. Това не е свободен пазар. Нали, .......... ?

Потребител D: Важното е, че когато правиш промоция не може да предложиш символична бройка от продуктите, защото това си е подвеждане на потребителите! Има европейски стандарти, според които се определя, колко точно трябва да е минималната бройка предложени промоционални продукти, но не си спомням точно как беше регулацията, но не е фикс. бройка, а е свързана с оборота. Проблемът при онлайн магазините е, че няма физическо ограничение колко клиента могат да подадат поръчка един ден и в такива дни оборота може да е и 50-100 пъти по висок от нормалното и промоционалните стоки да свършат за минути. Във физически съществуващ магазин това няма как да се случи, защото там касиерките имат определен лимит.

Това са коментари от facebook по повод решението на КЗК да глоби eMag за тяхната кампания Black Friday и 1+1 гратис Tassim.

#черен петък #КЗК #КЗП #инвеститор

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Гледна точка
Последно от Гледна точка

Всички новини от Гледна точка »