178699 статии       |       372 интервюта       |       1513 снимки       |       38131 абоната       |      
USD 1.76726| EUR 1.95583| GBP 2.20412|
In English На русском
Вход

КЛЮЧОВИ ДУМИ ДНЕС:   БрекзитМЕСТНИ ИЗБОРИ 2019ИЗБОРИ 2019

Размер на шрифта:   

7 натурални начина за борба с депресията

10 ноември 2011, четвъртък / 16:00; Коментари: 0
Send to Kindle
7 натурални начина за борба с депресията

Ако страдате от депресия или просто сте изпаднали в лош период, има някои начини, които могат много да ви помогнат. Естествено, никога не бива да пропускате първо да се консултирате с лекар.

Запознайте се с няколко природни източника на добро настроение и психично здраве:

  1. Хранителна добавка с витамин D. Макар и да се намира в групата на витамините, спокойно можем да го причислим и към хормоните. Редица проучвания сочат, че витамин D играе ключова роля в депресивните симптоми. Според учени от Университета в Масачузетс има пряка връзка между пониженото ниво на витамин D сред жените в менопауза и многобройните случаи на депресия сред тях.
  2. Хапвайте сложни въглехидрати. Ако сте на хранителен режим, силно ограничаващ въглехидратите, е възможно това да потиска производството на серотонин в мозъка ви – най-съществения хормон, отговорен за доброто настроение.

  3. Изключете кофеина от менюто си. Кафе, чай, кофеинови сладкиши и бонбони – макар и да ни освежава моментно, кофеинът всъщност е убиец на здравите нерви.

  4. Увеличете приема на Омега-3. Финландско изследване установява, че хората, които консумират риба по-малко от един път седмично, стават жертва на депресия цели 31% по-често. Направете рибата редовна част от вашето меню. Други храни, съдържащи Омега-3, са орехи, орехово масло, ленено семе и масло от ленено семе.

  5. Изключете алкохола от навиците си. Ако депресията вече ви е налегнала, то пропускайте алкохолните напитки. Те не само че не помагат, но и задълбочават симптомите на депресия.

  6. Приемайте магнезий. Магнезият също играе ключова роля в продукцията на серотонин. Сред 80% от хората с емоционални разстройства се открива магнезиев дефицит.

  7. Когато говорим за депресия, не можем да не споменем B-комплекса от витамини. Ако имате симптоми на депресия, не пропускайте да добавите този витамин в дневното си меню.

Най-добрият източник на всички витамини и минерали са естествените. Ако не можете да си набавите всеки от тях с храната, то изберете хранителна добавка, която няма добавени оцветители, консерванти, овкусители и др.

Никога не си назначавайте терапия сами, без консултация с лекар. Ако имате съмнение, че се касае за депресия, непременно се обърнете към психиатър.

Прочетете новината в DoctorOnline.bg

ђеклама:
» Абонирай се безплатно за НОВИНИТЕ всеки ден
Разпечатай | Изпрати | Абонирай се за дума
» Напиши статия и ти
Реклама:
Реклама:

Абонирай се за
НОВИНИТЕ БЕЗПЛАТНО