M-Tel Taxi Manager улеснява таксиметровите компании

M-Tel Taxi Manager улеснява таксиметровите компании
A A+ A++ A

Технологични решения в областта на автомобилната индустрия са сред приоритетите на "М-Тел" през 2012 г. Първото от тях е M-Tel Taxi Manager - система, с която таксиметровите компании в България могат да организират 100% от бизнес процесите си. Услугата включва пакет от таблет за автомобил, софтуер и комуникационна среда, които позволяват обработката на поръчки, районирането и разпределянето на шофьорите. Таблетите в автомобилите разполагат с GPS приемник и специално приложение, което позволява да бъдат проследявани нередности и измами и да се наблюдава поведението и представянето на шофьора. Чрез тях се получават известия за събития на пътя като задръствания и ремонти, а клиентите могат да заплащат с клиентски карти и електронни ваучери. Устройствата ще могат да показват и рекламни клипове и информация за промоции.

M-Tel Smart Car е друго решение, разработвано от телекома, съвместно с партньори и неговото подразделение GPS България. Благодарение на него, автомобилите съвсем скоро ще станат по-умни и ще улесняват ежедневието и работата както на самите водачи, така и на производители, застрахователи и сервизни центрове. Посредством допълнително устройство в превозното средство ще се осъществява дистанционно наблюдение и диагностициране на автомобила седем дни в седмицата, 24 часа в денонощието, независимо от неговото местоположение. С M-Tel Smart Car могат да бъдат предотвратени сериозни технически проблеми по превозното средство чрез незабавно сигнализиране на сервизния център за възникнало събитие. Устройството предава в реално време данни за наличните проблеми в контролерите, отчетени от бордовия компютър, текущата скорост и пробега на конкретното превозно средство, следи за оборотите и температурата на двигателя и дори за количеството изгорели емисии.

M-Tel Smart Car повишава ефективността на сервизите и позволява технически мониторинг на огромни групи автомобили. При възникване на проблем или пътнотранспортно произшествие клиентът има гарантирана асистенция. Другите области, в които телекомът ще съсредоточи усилията си през годината, са облачните услуги, мобилните приложения, проектите в партньорство с правителството и публичния сектор, банкирането и финансите.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Инбет Казино

Анкета

Одобрявате ли кабинета "Главчев"