
Григор Димитров не обича сравненията с Роджър Федерер и иска да го запомнят в тениса с неговото собствено име и успехите, които е постигнал.
Въпреки това българската звезда в тениса и рекордьорът по титли от "Големият шлем" се оказаха един до друг в реклама на Nike.
И двамата са фирмени състезатели на гиганта в производството на спортна екипировка. "Чакането си заслужаваше", е избраното изречение за колажа, пише "24 часа".
Тези дни от фирмата пуснаха серия колажи с тенисисти в рубриката "Уроци от корта през 2013 г." Съвсем естествено сред участниците е Мария Шарапова.
Още по темата:
- » Най-добрите ни тенисисти напредват в световните ранглисти
- » Гришо не успя да спре Джокович, отпадна от Australian Open
- » Джокович: С Григор сме балкански братя, чакайте зрелище