КЗК глоби „Мобилтел“ за нелоялно привличане на клиенти

КЗК глоби „Мобилтел“ за нелоялно привличане на клиенти
КЗК глоби мобилен оператор, защото привличал клиенти не със собствени параметри и условия. Снимка: www.manager.bg
A A+ A++ A

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) глоби с 440 049 лв. „Мобилтел“ ЕАД заради нелоялно привличане на клиенти, съобщиха от ведомството. Производството е образувано по сигнал от „Национално сдружение на малки и средни кабелни оператори ТВ Клуб 2000“.

Фактите сочат, че през октомври 2012 г. „Мобилтел“ ЕАД е провело рекламна кампания на пакети в три варианта - икономичен, стандартен и разширен, с рекламни послания. В проучването на КЗК е установено, че организираната от „Мобилтел“ ЕАД кампания е атрактивна заради различни безплатни добавки. Те обаче надвишават предвидените от закона допустими прагове и пораждат антиконкурентен ефект на кампанията. На практика няма конкуренция чрез собствените параметри или условия на предоставяне на услугата, а се привлича вниманието на потребителя чрез други стимули.

Предложението за получаване на добавки е валидно и за настоящи абонати на дружеството, и за нови такива, което създава възможност от пренасочване на абонати на конкуренти на мобилния оператор, се казва в заключението на КЗК.

#условия #КЗК

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Вътрешна политика
Последно от Вътрешна политика

Всички новини от Вътрешна политика »

Инбет Казино

Анкета

Одобрявате ли кабинета "Главчев"