ЧЕЗ: Всеки греши, можем да компенсираме клиентите си финансово

ЧЕЗ: Всеки греши, можем да компенсираме клиентите си финансово
Петър Баран отбеляза, че ръководството на ЧЕЗ реагира бързо и води активен диалог с всички свои клиенти. Снимка: БГНЕС
A A+ A++ A

ЧЕЗ разбира много добре хората. Ако е нужно, нашите клиенти ще бъдат компенсирани, включително и финансово, заяви Петър Баран, изпълнителен директор на "ЧЕЗ България".

"Всички допуснати грешки ще бъдат оправени и коригирани. Всяка една жалба ще бъде разгледана и проверена", заяви Баран  в ефира на Канал 3.  

Той отбеляза, че ръководството на ЧЕЗ реагира бързо и води активен диалог с всички свои клиенти.

“Държим се открито.  Ако има грешки, те ще бъдат коригирани. Ние имаме над два милиона клиенти, понякога стават грешки”, допълни той.

#Петър Баран #ЧЕЗ #сметки за ток

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Общество
Последно от Общество

Всички новини от Общество »

Инбет Казино

Анкета

Одобрявате ли кабинета "Главчев"