ЧЕЗ: Разбираме недоволството на хората, нека подават жалби

ЧЕЗ: Разбираме недоволството на хората, нека подават жалби
От ЧЕЗ призоваха недоволните си клиенти да подадат жалби за високите си сметки и увериха, че служителите на компанията са обучени да реагират при всякакви специфични ситуации. Снимка: БГНЕС
A A+ A++ A

Електроразпределителното дружество ЧЕЗ, което оперира в Западна България, призова недоволните си клиенти да подадат жалби, защото това е единственият начин да бъде извършена проверка.

Монополистът изрази разбиране с недоволството на хората и подчерта като свой приоритет възстановяването на доверието към услугите на компанията.

В интервю за ТВ7 изпълнителният директор на дружеството Кремена Стоянова обясни, че през изминалата седмица са проведени консултации между ЧЕЗ, гражданите, Министерството на икономиката и енергетиката и енергийния регулатор.

„Вървим по пътя, който начертахме миналата седмица – разсрочено плащане, проверка на всяка една сметка за ток и ясни послания към нашите потребители“, добави Кремена Стоянова.

За осигуряване на разсрочено плащане на високите сметки и проверки на електромерите се договориха представителите на ЕРП-тата с енергийния министър Делян Добрев и министъра на финансите Симеон Дянков на извънредна среща в неделя.

Кремена Стоянова увери, че служителите на ЧЕЗ са обучени да реагират при всякакви специфични ситуации и за всеки подаден сигнал ще бъде намерено решение, като сигнали за сгрешени сметки могат да се подават и от потребители, които живеят под наем.

#ЧЕЗ #ЕРП #Кремена Стоянова #високи сметки #ток #парно #Делян Добрев

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Енергетика
Последно от Енергетика

Всички новини от Енергетика »