От края на юни рекламите няма да са със силен звук
От края на юни 2013 г. звукът на рекламите по телевизиите няма да е по-силен отколкото на останалата програма на медиите.
В сряда бе подписано споразумение между асоциациите на рекламодателите, комуникационните агенции и радио- и телевизионните оператори, съобщава capital.bg.
Въвеждането на единния стандарт за нивата на звука на рекламата ще започне от април. Крайният срок, до който телевизии, рекламодатели и рекламни агенции трябва да се съобразят с новите правила, е 30 юни.
"Софтуерът за следене на звука на рекламите все пак има определена цена, затова оставяме срок на телевизиите до края на юни", коментира председателят на АБРО Мехти Меликов.
Още по темата:
- » YouTube затяга контрола над съдържанието
- » Русия провеждала дезинформационна кампания и чрез реклами в Google
- » Фейсбук ще пуска принудително реклами
Коментирай
Най-четено от
Телеком и ИТ
Българин спечели награда за "Най-добра музика" на BAFTA Game Awards
Видео 11:59 13.04.2024 | Телеком и ИТ
Последно от
Телеком и ИТ