От края на юни рекламите няма да са със силен звук

A A+ A++ A

От края на юни 2013 г.  звукът на рекламите по телевизиите няма да е по-силен отколкото на останалата програма на медиите.

В сряда бе подписано споразумение между асоциациите на рекламодателите, комуникационните агенции  и радио- и телевизионните оператори, съобщава capital.bg.

Въвеждането на единния стандарт за нивата на звука на рекламата ще започне от април. Крайният срок, до който телевизии, рекламодатели и рекламни агенции трябва да се съобразят с новите правила, е 30 юни.

"Софтуерът за следене на звука на рекламите все пак има определена цена, затова оставяме срок на телевизиите до края на юни", коментира председателят на АБРО Мехти Меликов.

#реклами

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Телеком и ИТ
Последно от Телеком и ИТ

Всички новини от Телеком и ИТ »

Инбет Казино

Анкета

Одобрявате ли кабинета "Главчев"