
Близо 68% от българите признават, че макар и рядко, все пак правят покупка само заради съобщение за намаление. Водещи при вземането на решението са потребността от продукта или възможността да им потрябва в бъдеще.
Това каза в "Денят започва" основателят на онлайн платформата “Ние, потребителите” Габриела Руменова. Тя представи данни от проведена анкета на тема "Как пазарувате от кампании за намаления".
Заради атрактивни отстъпки преобладаващата част от хората биха пазарували от непознат магазин само след проучване на търговеца или препоръка от познат, коментира още Руменова.
Още по темата:
- » Онлайн пазаруване: Безопасно ли е да купуваме от Temu?
- » Как да се справим с логистиката на онлайн магазина?
- » В Северна България най-малко пазаруват онлайн, но са първенци във Facebook и Іnѕtаgrаm
Коментирай
Най-четено от
Търговия
Последно от
Търговия