България рекламира туризма в 4 нови страни
България ще рекламира своите туристически дестинации в четири нови страни през 2013 г.
Новите кампании се предвиждат за Швеция, Полша, Украйна и Румъния, а финансирането им ще струва 7.2 млн. лв., получени по оперативна програма „Регионално развитие“, отбеляза „Капитал дейли“.
Средствата ще се използват за реклама в местни телевизии, вестници и интернет сайтове, както и за посещения на журналисти в българските курорти.
В Швеция, Полша, Украйна и Румъния ще бъдат популяризирани различни видове туризъм - морски, ски, СПА, еко и културен. Кампаниите предстои да се проведат на няколко етапа, като в следващите месеци ще бъде избран и изпълнител на проекта.
На шведския пазар акцентът ще бъде върху СПА и културния туризъм. През последните години шведските туристи в България намаляха значително, след като шведски турист бе пребит до смърт от охранител на дискотека. Преди това броят на шведите беше около 120 хил., а в периода 2010-2011 г. – 50 хиляди.
В Полша рекламата ще е основно върху билбордове и върху транспортни средства в градовете Варшава, Познан, Вроцлав и Краков. В Украйна пък ще се наблегне предимно на морския и културния туризъм.
За Румъния кампанията ще е свързана със ски и отново културен туризъм. За 2011 г. броят на румънските туристи в България е бил 1.5 милиона.
Заедно с това министерството на икономиката и туризма планира и да повтори рекламните кампании в Германия и Русия, които са двата най-големи туристически пазара за България.
Още по темата:
- » Ето видеото, с което ще изкушаваме туристите да посетят Южното Черноморие
- » Туристите да не тръгват към връх Ботев и Черни връх!
- » Съветник на Зеленски: Украйна няма нищо общо със стрелбата край Москва