Ефективни начини за увеличаване на отзивите в Google за вашата църква
Открийте ефективни стратегии за увеличаване на рецензиите в Google за вашата църква. Подобрете своето онлайн присъствие и ангажирайте общността си с положителна обратна връзка.
Знаете ли, че 82% от потребителите предпочитат онлайн прегледи, за да решат коя местна услуга да изберат, включително църкви? За църквите положителното онлайн присъствие винаги е от съществено значение за привличане на нови посетители и изграждане на общността.
Отзивите в Google са силен инструмент за показване на отворена среда, въздействащи програми и силни връзки в общността. Въпреки че насочването на хората към вратата е от съществено значение, да накарате членовете да споделят мислите си онлайн може да бъде огромен мултипликатор за разширяване на обхвата ви.
Един ефективен начин да изградите своята онлайн репутация е да купете отзиви от Google, които ще ви дадат тласък на доверието и ще привлекат повече хора към вашите услуги.
14 доказани стратегии за повече отзиви в Google, за да увеличите онлайн присъствието на вашата църква
Страхотното онлайн присъствие е ключът към църквите да достигнат, да се свържат с общността си и да привлекат нови посетители. Увеличаването на рецензиите в Google увеличава видимостта на вашата църква и подхранва доверието и ангажираността сред посетителите.
1. Помолете членовете да пишат отзиви след всички събития
Помолете ги да споделят отзивите си след събитията, като услуги, обществени събирания или благотворителни събития. Включете връзката към страницата си за преглед в Google в последващи имейли или бюлетини, за да може да бъде достъпна удобно.
Личният контакт от лидерите също насърчава членовете да споделят мислите си за събитията, провеждани там, което ще бъде от полза за поддържане на паметта свежа в съзнанието им.
2. Ръководство за преглед на Google за членове
Не всеки е наясно с процеса на оставяне на отзив в Google. Така че, улеснете хората, като създадете просто ръководство за това как да оставите отзив в Google. Включете екранни снимки с ясни указания в църковния си бюлетин, на уебсайта си или дори в имейли.
Ако го направите лесен и достъпен, ще включите повече хора в подпомагането на онлайн присъствието на вашата църква.
3. Организирайте кампании „Прегледайте ни“ по време на услугите
Периодично отделяйте няколко минути, за да обсъдите стойността на отзивите в Google. Обяснете как прегледите в Google улесняват вашата църква да се свързва с нови членове и да достига до общността.
Можете дори да проектирате щанд по време на услугата, където членовете могат да оставят отзив на всеки наличен таблет или лаптоп.
4. Връзки за споделени прегледи чрез бюлетини и бюлетини
Включете призив за действие към хората да оставят отзив в Google за вашата църква. Споделете директната връзка във вашите имейл бюлетини и включете QR код във вашите печатни бюлетини, който се сканира към вашата страница за преглед.
Уведомете ги колко много тези прегледи подобряват растежа и разпространението на вашата църква. Постоянното общуване с това искане понякога напомня на члена да подкрепи вашата църква онлайн.
5. Публикувайте положителните коментари чрез социалните медии
Публикувайте няколко красиви отзива в социалните медии на вашата църква. Така не само благодарите на тези, които са написали отзив, но и вдъхновявате други да направят същото. Публикации със свидетелства или цитати от рецензии в Google насърчават последователите да пишат за своя опит.
Колкото по-редовно публикувате, толкова по-добре укрепвате приятелската среда на вашата църква и ангажимента към ангажираност на общността, което прави вашите социални медии вълнуващи.
6. На отзивите трябва да се отговаря незабавно и с благодарност
Независимо дали отзивите са отрицателни или положителни, отговорете на всички. Благодарете на рецензентите за техния принос и за това, че посочват как подобно нещо допринася за подобряването на църквата. Това прави вашата църква място, където приносите от всеки член на общността ще бъдат взети предвид и ориентирани към ефективно подпомагане на общността.
7. Добавете заявки за преглед към проповеди и съобщения
Придавайте значението на прегледите в Google като част от посланието по време на услуги или събирания на общността. Подходящите теми могат да го обвържат със споделяне на добри новини или подкрепа от общността.
Насърчете членовете да споделят своите мисли онлайн като продължение на тяхната вяра и участие в общността и това ще свърши работа. Това е приятелско напомняне, без да принуждава членовете да го правят.
8. Използвайте QR кодовете върху църковните материали
Покажете QR кодове, които се свързват директно към вашата страница за преглед в Google във вашите бюлетини, брошури, плакати – всички материали, които раздавате. По този начин всеки посетител на услугите или събитията може веднага да влезе и остави мнение.
Можете да ги поставите стратегически около църквата, на входа или близо до гишето за добре дошли, за да привличате хора. Лесното незабавно сканиране и преглед може да увеличи броя на положителните отзиви.
9. Насърчавайте малки групи да споделят мненията си
Смислени дискусии и връзки в общността се развиват, когато хората посещават малки групи или групи за изучаване на Библията. Помолете ги да споделят опит в рецензиите на Google.
Включете лидерите на групи в създаването на дискусия за това как тези срещи са им повлияли и как това споделяне на рецензии може да привлече повече хора да се съберат с тях. Личното израстване и подкрепящите взаимоотношения в общността могат да създадат отзиви, които стоплят сърцето и са толкова истински.
10. Проведете семинар за писане на рецензии
Организирайте мини-работилница за ефективни прегледи в Google. Помолете участниците да разкажат собствения си опит. Това може да бъде един от компонентите на по-широка общност или инициатива за технологично обучение.
Подпомагането на участниците да напишат своите мисли за църковните дейности ще гарантира, че те ще напишат по-конкретни и обмислени отзиви, които биха могли да се харесат на посетителите.
11. Покажете ползите за общността
Уведомете вашата общност, че изпращането на отзиви помага на църквата, но също така помага на другите да намерят добро място за богослужение.
Оформянето на рецензии като форма на общуване помага на вашите членове да видят тези усилия в светлината на услугата за другите, като по този начин ги кара да искат да оставят повече рецензии.
12. Планирайте кампания „Споделете вашата история“.
Организирайте кампания, която популяризира историите за преживяванията на членовете с църквата. Изяснете моментите, които са ги накарали да се почувстват свързани, подкрепени или вдъхновени.
Освен генерирането на рецензии, това дава единство и обща цел сред своите членове като основополагащо ядро на тяхната общност.
13. Предлагайте стимули за преглед
Наградете малки неща като отметка с марката на църквата или ваучер за кафе за хората, които дадат обратна връзка.
Поддържайте достоверността и надеждността на онлайн репутацията на вашата църква, като бъдете правдиви и автентични във фокуса.
14. Напомнете на новите участници да споделят първите си впечатления
Новите хора гледат на нещата от съвсем различна гледна точка. Кажете им да коментират първоначалното впечатление за вашата църква в Google. Включете това като част от класове за членство или услуги за посрещане на нови членове.
Новите комплименти от хора могат да резонират добре с посетителите, търсещи топъл климат. Новото изживяване е отлична препоръка, която помага да се вземат предвид много други съображения, за да посетите вашата църква.
Заключение
Съберете повече рецензии в Google от Buyreviewz, за да увеличите видимостта и да привлечете повече хора към вашата църква. Освен това взаимодействайте с клиентите по техните споделени отзиви, като показвате благодарност за добрите коментари и откритост за разрешаване на проблеми.
Това ще ви помогне да привлечете повече внимание от клиентите си, да спечелите доверието им и да изградите онлайн репутация за вашия бизнес. И така, какво чакате? Купете отзиви от Google днес!
Още по темата:
- » Отбелязваме 12 години от кончината на патриарх Максим
- » Православните християни почитат чудото на Божията майка
- » Църквата празнува: Ето какво не трябва да правим днес