Webit Congress раздаде първите награди за дигиталната индустрия в ЦИЕ

Webit Congress раздаде първите награди за дигиталната индустрия в ЦИЕ
A A+ A++ A

Webit Congress 2011, базираният в София форум за дигитална индустрия и ИТ в Централна и Източна Европа, раздаде първите си награди за ефективност.

12 онлайн кампании сред участници от 22 страни бяха отличени в Първите Webit награди за ефективност в дигиталната индустрия в Централна и Източна Европа на церемония вечерта на първия ден от Webit Congress 2011.

Наградите се организират за първа година и тяхната цел е да дадат гласност на дигиталните кампании, които са имали най-висока ефективност в Централна и Източна Европа, съобщиха организаторите е-Академия. Те уточниха, че съревноваващите се кампании се номинират от посланиците на Webit в страните от Централна и Източна Европа, като при избирането на победителите посланиците нямат право да гласуват за участници от собствената си държава.

В първото издание на наградите участие взеха кампании и проекти от 22 страни. Посланици на е-Академия в България са Николай Неделчев, управител на Publicis MARC Group,  Иво Цеков, изпълнителен директор на Piero 97, и Ненад Лозович – управляващ партньор в New Moment New Ideas, които съответно бяха номинирали българските дигитални кампании.

Номинациите за първите Webit Congress награди за ефективност в дигиталната индустрия бяха разделени в 12 отделни категории, като победители са:

·         Категория „Благотворителност и доброволческа дейност“ – кампанията „Борба за децата: събиране на дарения на 100 инкубатора“, създадена от Saatchi & Saatchi Белград за Фондация B92.

·         Категория „Забавление“ – кампанията „Състезание Nokia Angry Birds“, създадена от CARAT/ JWT/WUNDERMAN за Nokia.

·         Категория „Онлайн/мобилно банкиране и лични финанси“ – кампанията „UniCredit Bank – Мобилно банкиране“, създадена от Grey Ljubljana & Httpool  & Publicis за UniCredit Bank.

·         Категория „Потребителски продукти и услуги“ – кампанията „Лятната звезда на Peugeot“, създадена от PHD Словения (Omnicom Media Group) за Peugeot Словения.

·         Категория „Медия“ – кампанията „Дигитално издание на списание Story за iPad“, създадена от Sanoma Media Budapest Zrt.

·         Категория „Пътувания“ – кампанията „Air France – Заемете местата си!“, създадена от  CarnationGroup за Air France.

·         Категория „Най-добро използване на мобайл“ – кампанията „Играта - Cornetto Multiplayer Interactive Wall Projection“, създадена от Mobilera/Outeractive Media за Unilever – Cornetto.

·         Категория „Най-добро използване на социалните медии“ – кампанията „Преоткрий Румъния“, създадена от iLeo Marketing Interactiv за OMV Petrom SA.

·         Категория „Най-добро използване на viral маркетинг“ – кампанията „Най-влиятелните хора на Webit“, създадена от Sociable! За Webit Congress.

·         Категория „Най-добро използване на уеб“ – кампанията „Рубрика LifeCoach с брандирано съдържание на Life.hu“, създадена от OMD за Rauch.

·         Категория „Специална награда за технологична иновация в Централна и Източна Европа“ – победител 3G Multimedia Ltd.

·         Категория „Криейтив агенция на годината за Централна и Източна Европа“ – победител CarnationGroup.

Допълнително беше връчена и награда, специално подготвена от председателя на Борда на е-Академия и почетен Webit посланик – Пламен Русев. Специалното отличие  за „Наставник на годината“ (Adviser of the year) бе спечелено от Лиор Раз (Shpigler the Shark), който до преди година оглавяваше отдела за интерактивен криейтив на BBDO Израел.

В момента той ръководи продуцентската компания Kookooruza, изготвяща бранд ентъртейнмънт продукция, насочена както към традиционни телевизии, така и към онлайн медии. Shpigler the Shark доби бърза световна популярност и със своя видеоклип „Shpingler the Shark дава съвети на Марк Зукерберг“.

Отличия бяха връчени специално от посланиците на Webit и представени от председателя на борда Ален Йоро, както и Пол Бърни и Пламен Русев, Webit посланици за Полша, България, Унгария, Румъния, Словения.

Освен тях награди връчиха и Едуард Опара – Пентаграм, Рик Кели – Facebook. Организаторите отбелзяват, че истински фурор в церемонията предизвика и Лиор Раз (Shpigler the Shark), чието видео със съвети към Facebook, „Майкрософт“, Apple, Google и други световни гиганти стана едно от най-споделяните видеа в социалните мрежи.

В церемонията за раздаване на първите награди на Webit Congress участие взеха над 1000 топспециалисти от дигиталната индустрия на 45 държави, сред които мениджъри от Google, Facebook, eBay, Yandex, PayPal, Microsoft Advertising и др.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Телеком и ИТ
Последно от Телеком и ИТ

Всички новини от Телеком и ИТ »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници