България с по-агресивна реклама на туристическия пазар в Китай, обеща Иво Маринов

България с по-агресивна реклама на туристическия пазар в Китай, обеща Иво Маринов
Българският зам.-министър Иво Маринов присъства на тържествената церемония за откриването на 14-ото издание на най-голямата в Азия специализирана борса CITM 2012. Снимка: БГНЕС
A A+ A++ A

България ще се рекламира повече като целогодишна дестинация на туристическия пазар в Китай, заяви зам.-министърът с ресор „Туризъм" Иво Маринов в Шанхай.

Там той се срещна със зам.-председателя на Китайската национална туристическа администрация Лиу Дзинпин по време на международното туристическо изложение China International Travel Mart .

Българският зам.-министър присъства на тържествената церемония за откриването на 14-ото издание на най-голямата в Азия специализирана борса CITM 2012.

По време на разговора Иво Маринов представи плюсовете на България като целогодишна дестинация, която предлага атрактивно съотношение между цена и качество на разнообразни туристически продукти и допълнителни услуги.

Домакините подчертаха, че съществуват много добри условия за увеличаване на взаимния туристическия обмен, но България все още не е достатъчно позната на огромния китайски пазар.

Сред пречките за сближаването е и липсата на пряка самолетна връзка между двете страни.

В рамките на обиколката по щандовете в четвъртък Иво Маринов се срещна с представители на няколко големи китайски турооператора, които имат желание да развиват бизнеса си с България.

По-късно зам.-министърът откри представянето на България в поредицата презентации на страните от Централна и Източна Европа.

Иво Маринов подчерта предимствата на страната ни като уникална и разнообразна дестинация с красива природа и безценно културно-историческо наследство.

„Към тях се прибавят добрите ни възможности за предлагане не само на морски и зимни ваканции, но и на СПА, балнео- и уелнес услуги, гурме и винени турове, а вече и голф туризъм“, допълни той.

В петък България ще се представи индивидуално като туристически маршрут с все повече конкурентни качества пред китайски туроператори и медии.

Предвижда се и посещение на Иво Маринов в общия павилион на ЕС на паралелното изложение Food and Hotel China, в което участват и български, и българо-китайски фирми.

#Иво Маринов #МИЕТ #Шанхай #СПА туризъм

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Туризъм
Последно от Туризъм

Всички новини от Туризъм »