Не ми било ресторант, най ми било бистро! Груби нарушения по морето

Не ми било ресторант, най ми било бистро! Груби нарушения по морето
A A+ A++ A

273 проверки са направени по Черноморието от служители на Комисията за защита на потребителите, от тях 191 са в заведения за хранене и развлечения, 82 в места за настаняване.

"Най-честите нарушения са за липса на категоризация и предоставяне на невярна и заблуждаваща информация в обекта – рекламира се като ресторант, а в реалност е бистро". Това обясни старши инспектор Тодор Стоянов в ефира на NOVA NEWS. Проверки предизвика случаят на семейство, платили почти 500 лв. за пържоли в ресторант на крайморско заведение.

"Поискахме удостоверение за категоризация. Менюто трябва да бъде на български и на чужд език с цени в български лева и обявен грамаж. Цените трябва да са еднакви за всички туристи. Нямаме правомощия да контролираме дали цената е за порция или за грамаж", обясни инспекторът.

#нарушения #на море #категоризация

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Туризъм
Последно от Туризъм

Всички новини от Туризъм »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници