Lidl се изложи гръмовно с реклама на вино, ухаещо на зъболекарски кабинет с нефтени нотки! После замаза левашки
Нямало лоша реклама ли? Меко казано глуповата такава на червено вино, което се предлага в магазините от голямата верига Lidl, предизвика смях и подигравки в социалните мрежи. Става въпрос за испанското вино Baturrica Тарагона гран резерва, което се препоръчва на ценителите лично от шеф Таньо Шишков.
Като основно качество, което трябва да грабне купувача и той веднага да отскочи до магазини и да се снабди с няколко бутилки, от Лидъл изтъкнат аромата на виното. Той, забележете, е химически, с нефтени нотки, т.е. ще бъде високо оценен най-вече от работници и служители в Лукойл Нефтохим – Бургас.
За тези, които не се прехласват от нефтените качества на виното, Лидл изтъква и друго предимство – аромат на зъболекарски кабинет. Не е уточнено за кой аромат точно става въпрос – който се усеща при чистене на зъбен камък, поставяне на имплант или лечение на кариес.
Според Лидл, винцето е много добро, вкусът му е агресивен /каквото и да означава това/ и е подходящо за мазни и пушени меса.
Авторът на това описание ще остане неизвестен, той вероятно е неуспял поет или е прекалил с някои субстанции.
Но, както и да е – от Лидл са побързали да свалят описанието и в момента линкът към него не е активен. Изписва се само, че е възникнала грешка и страницата не може да бъде намерена. Левашко измъкване, което няма как да спаси веригата от куп подигравки, ширещи се в момента в нета.
Още по темата:
- » Спряха от продажба опасни за децата столчета за хранене, биберони и бански
- » Как безопасната стока може да стане опасна?
- » Икономист алармира! Опасност от ново поскъпване на храните у нас