51 млн. американци гледали вицепрезидентския дебат
Над 51 милиона американци са проследили предизборния сблъсък между вицепрезидента на САЩ Джо Байдън и републиканския му съперник Пол Райън, сочат окончателните данни от телевизионни рейтинги.
Това е рязък спад спрямо аудиторията на първия кандидат-президентски диспут миналата седмица, предаде „Ройтерс”, цитирана от Дарик.
Вицепрезидентският диспут по въпроси от икономиката до външната политика и абортите е гледан на живо от 51.4 милиона американци по 12 ефирни и кабелни телевизии, сочат окончателните данни на института „Нилсън”.
Диспутът на 3 октомври между президента Барак Обама и републиканския му съперник Мит Ромни бе гледан от 67.2 млн. души, което го прави 10-ия най-гледан предизборен диспут за последните 30 години.
Дебатите между Байдън и Райън са били гледани от по-малко хора и в сравнение с вицепрезидентския диспут от 2008 г. между Байдън и републиканката Сара Пейлин.
Този диспут е бил следен от 69.9 милиона души, което го прави вторият най-гледан предизборен диспут откакто Нилсън започна да събира тези данни през 1976 г., отбелязва БТА.
Според компанията за медийни изследвания най-гледаният предизборен диспут е бил този от октомври 1980 г. между Роналд Рейгън и Джими Картър, чиято публика е била 80.6 милиона зрители.
Вицепрезидентът Джо Байдън се е представил по-добре от републиканския си съперник Пол Райън в предизборния им диспут, сочи допитване на „Ройтерс”/ „Ипсос”.
Още по темата:
- » Докладът на САЩ за правата на човека в България: Корупция и проблеми с независимостта на съдебната система
- » Двама убити и 14 ранени при стрелба на парти в Мемфис (ВИДЕО)
- » Кремъл: Одобрената военна помощ ще направи САЩ по-богати и още повече ще съсипе Украйна