206117 статии       |       407 интервюта       |       1527 снимки       |       38125 абоната       |      
USD 1.6781| EUR 1.95583| GBP 2.32077|
In English На русском

КЛЮЧОВИ ДУМИ ДНЕС:   ПротестиКоронавирусБрекзитПо ваш сигналПарламентарни Избори 2021

Размер на шрифта:   

България 42-ра в света по фиксиран шороколентов достъп до интернет

26 септември 2012, сряда / 20:57; Коментари: 0
Send to Kindle

България е на 42-ро място от 172 страни по фиксиран широколентов достъп до интернет с 15,5% от общото население, показва доклад на Комисията по широколентов интернет на ООН за 2011 г.

По мобилен широколентов достъп страната се нарежда на 60-то място с 14,5% от общото население.

България е на 58-о място в света по процент на хората, използващи интернет, показва още докладът, цитиран от агенция БГНЕС.

Според документа броят на интернет потребителите, които влизат в глобалната мрежа на китайски език, ще превиши този на англоговорящите потребители до 2015 г.

През май 2011 г. е имало 565 милиона англоговорящи интернет потребители спрямо 510 милиона китайски потребители, съставляващи съответно 27% и 24% от общия брой на интернет потребителите.

Докладът прогнозира, че ако настоящият темп на растеж се запази, китайският ще измести английския като основен език, използван от интернет потребителите през 2015 г.

Промяната се дължи главно на огромното население на Китай, което в момента възлиза на над 1,3 милиарда души.

Малко под 40% от китайците използват интернет спрямо 82% от жителите на Великобритания и 78% от тези на САЩ. Приемането на интернет в Китай се случва със силен акцент върху мобилните телефони.

Близо половината от всички смартфони сега се продават в Китай, но само 12% на всеки 100 души има абонамент за фиксиран широколентов достъп.

Към края на 2011 г. близо 2,26 милиарда души или една трета от населението на света, са използвали интернет.

До 2016 г. броят им се очаква да нарасне до 40% или 3 милиарда души благодарение до голяма степен на широкото разпространение на интернета за мобилни телефони.

В края на 2011 г. е имало два пъти повече абонаменти за мобилен широколентов достъп спрямо фиксираните широколентови връзки.

ђеклама:
Разпечатай | Изпрати
» Напиши статия и ти
Още по темата:
Тагове:
Реклама:
Реклама: