198611 статии       |       400 интервюта       |       1524 снимки       |       38125 абоната       |      
USD 1.63476| EUR 1.95583| GBP 2.2502|
In English На русском

КЛЮЧОВИ ДУМИ ДНЕС:   ПротестиКоронавирусБрекзитПо ваш сигналПарламентарни Избори 2021

Размер на шрифта:   

“Топлофикация“: Хоум офисът и дистанционното обучение вдигнаха консумацията на парно с 30%

16 декември 2020, сряда / 17:38; Коментари: 0
Send to Kindle
“Топлофикация“: Хоум офисът и дистанционното обучение вдигнаха консумацията на парно с 30%
Pixabay

Анализите на „Топлофикация София“ показват около 29% повишение на консумацията на топлинна енергия през месец ноември 2020 г., в сравнение със същия месец от предходната 2019 годината. Основен фактор за отчетената разлика са значително по-ниските температури за периода през тази година. По данни на НИМХ , отчетената средно месечната температура за ноември 2019 г. е била 9,7 градуса, докато същия месец през 2020 г. средната температура е била 5,3 градуса или с 4,4 градуса по-студено.

Тази година застудяването започна още през октомври и парното беше пуснато 5 дни по-рано в сравнение с 2019 г., когато отоплителния сезон стартира на 5 ноември. Повишената консумация на топлинна енергия през 2020 г. се дължи освен на по-студеното време и на преминаването на учениците към електронен тип обучение, което се случи на 29-ти октомври за гимназиалните класове, а по-късно и за останалите ученици. 

За постигне по-висока ефективност и оптимизиране на разходи, без да се нарушава топлинния комфорт в домовете, експертите на „Топлофикация София“ припомнят препоръките за разумно управление на топлоенергията. Може да разгледате полезните съвети в YouTube канала на дружеството: https://www.youtube.com/watch?v=BjsO-4bYbUQ&t=15s.

Всеки потребител може да намери подробна информация за общата подадена топлоенергия до абонатната станция, отчетената средномесечна температура и денградусите на 2-ра страница в съобщението към месечната фактура. В данните и поясненията за изготвянето на фактурата са посочени и съответните показатели за предходния отоплителен сезон.

От столичната „Топлофикация“ припомнят, че през 2020 г. в дружеството бяха извършени 30 проверки от ресорните институции и всички показаха, че спазваме стриктно законовите разпоредби и няма нарушения на нормативните изисквания.

За допълнителна информация и при възникнали въпроси може да се свържете с “Топлофикация София“ на www.facebook.com/www.toplo.bg и на телефон 0 700 11 111.

ђеклама:
Разпечатай | Изпрати
» Напиши статия и ти
Още по темата:
Тагове:
Реклама:
Реклама: