188717 статии       |       382 интервюта       |       1521 снимки       |       38127 абоната       |      
USD 1.727| EUR 1.95583| GBP 2.16102|
In English На русском
Вход

КЛЮЧОВИ ДУМИ ДНЕС:   БрекзитВоден режим ПерникПо ваш сигналИранКоронавирус

ГОРЕЩА ТЕМА: Удължават извънредната епидемична обстановка,Ананиев с ред заповеди още днес
Размер на шрифта:   

Facebook изпробва нов бутон - за отрицателен вот

9 февруари 2018, петък / 16:16; Коментари: 0
Send to Kindle
Facebook изпробва нов бутон - за отрицателен вот
Източник: pixabay.com

Facebook изпробва нов бутон, който изразява неодобрение и отрицателен вот - "downvote". Той е бил достъпен за едва 5% от потребителите на социалната мрежа в САЩ, които ползват операционната система Android.

От компанията потвърдиха пред Business Insider, че експериментират с функцията. Бутонът ще помогне в преценката дали коментарите под публични публикации са неподходящи.

Въпреки първоначалните предположения на потребителите на Twitter, че новият бутон функционира като „не харесвам”, от Facebook обясниха, че негативният вот няма да влияе върху това как се показва публикацията. От компанията добавиха, че засега нямат планове тестът да се вижда от повече хора.

„Ние не изпробваме бутон „неодобрение”. Ние създаваме функция, чрез която хората да ни дадат отзиви за коментарите под публични публикации”, заяви говорител на социалната мрежа.

Някои потребители отбелязаха, че опцията „отрицателен вот” се появява под коментарите, редом до бутоните „харесвам” и „отговори”.

Новият бутон беше забелязан първо от Тейлър Лорънц от "The Daily Beast".Според публикувани туитове, когато потребителите във Facebook гласуват с „отрицателен вот”, те могат да изберат от списък с причини защо са натиснали този бутон. Например, може да се маркира, че коментарът е „подвеждащ” или „нападателен”.

Още през 2015 година от Facebook признаха - потребителите се оплакват, че им е дадена единствено опцията "харесвам" под коментар. Създателят на социалната мрежа Марк Зукърбърг още тогава анонсира, че компанията работи върху бутон „не одобрявам”.

„Едно от нещата, които хората ни казват, е, че искат бутон „не харесвам”, защото не всяко съдържание е подходящо за „харесване”, казаха от Facebook. По същото време компанията въведе „реакции с емотикони”, които са алтернатива на бутона „не харесвам”.

 

 

ђеклама:
» Абонирай се безплатно за НОВИНИТЕ всеки ден
Разпечатай | Изпрати | Абонирай се за дума
» Напиши статия и ти
Реклама:
Реклама:

Абонирай се за
НОВИНИТЕ БЕЗПЛАТНО