Има ли нещо, което Uber не знае за теб
Платформата за споделено пътуване Uber се насочва към финтех индустрията. От края на октомври американският транспортен гигант вече предлага собствена кредитна карта в партньорство с Barclays и Visa. Новата услуга ще предостави на Uber безпрецедентно богатство от лична потребителска информация. Експанзията е ясен знак за желанието на компанията да заеме по-сериозна позиция в света на електронната търговия. Uber вече има достъп до ежедневните транспортни навици на близо 10 млн. потребители по света. Чрез новата кредитна карта компанията ще получи и подробни познания за потребителските предпочитания на клиентите си. Uber ще анализира кредитоспособността на кандидатите посредством информацията, с която вече разполага от транспортното си приложение. Очаква се решението за одобрение или отказ да отнема едва под пет минути и да се осъществява посредством специално разработен за целта алгоритъм. Картата ще се предлага без такси за издаване и обслужване. Потребителят също така ще получава 100 долара обратно при всеки 500 похарчени през първите 3 месеца. Картата ще се използва и с допълнителни привилегии, сред които са безплатни абонаменти за онлайн услуги като Spotify и Amazon Prime на стойност до 50 долара. Кредитополучателите ще могат да се възползват и от безплатна застраховка за мобилното им устройство на стойност до 600 долара. Уловката е, че привилегията става достъпна единствено за онези, които плащат сметките си за телефон с картата Uber. По този начин компанията ще има информация за услугите и абонаментните планове, които потребителят закупува чрез мобилното си устройство.