188800 статии       |       382 интервюта       |       1521 снимки       |       38127 абоната       |      
USD 1.72441| EUR 1.95583| GBP 2.18151|
In English На русском
Вход

КЛЮЧОВИ ДУМИ ДНЕС:   БрекзитВоден режим ПерникПо ваш сигналИранКоронавирус

ГОРЕЩА ТЕМА: Удължават извънредната епидемична обстановка,Ананиев с ред заповеди още днес
Размер на шрифта:   

Facebook работи за по-строги стандарти за политическа реклама

1 ноември 2017, сряда / 14:54; Коментари: 0
Send to Kindle
Facebook работи за по-строги стандарти за политическа реклама
Източник: pixabay.com
След като през миналата седмица микроблог социалната мрежа Twitter оповести, че ще въведе по-строги изисквания за политическа реклама – ще дава повече информация кой е рекламодателят, Facebook обяви подобна инициатива. В пост, публикуван на личния му профил, създателят на Facebook Марк Зукърбърг обясни, че затяга правилата относно рекламата и конкретно политическата реклама. Той посочи, че съвсем скоро ще започнат тестове на инструмент, с който всеки, който посети страница във Facebook, ще вижда какви реклами се управляват от страницата. За политическите реклами пък ще бъде създаден архив, в който ще се вижда коя реклама на кого и кой е платил за нея. Целта е това да стане догодина.

Освен това Facebook ще иска от субектите, пускащи политическа реклама, да подадат повече информация за себе си и да казват кой плаща за рекламата. Зукърбърг обяви и, че екипът му работи върху алгоритъм, който да разпознава политическата реклама и да я третира като спам, ако пускащият я не спазва новите стандарти в социалната мрежа.


ђеклама:
» Абонирай се безплатно за НОВИНИТЕ всеки ден
Разпечатай | Изпрати | Абонирай се за дума
» Напиши статия и ти
Реклама:
Реклама:

Абонирай се за
НОВИНИТЕ БЕЗПЛАТНО